Skip to main content

Kello edelleen väärässä.

  • December 11, 2014
  • 4 kommenttia
  • 2 katselukertaa

Juu boxin kello edelleen väärässä vaikka on resetoitu boxia useempaan otteeseen ja laiteltu käyttäjä tunnuksia uudestaan. Ja mitäs kaikkee sitä nyt tarvii palautella soneralle takas kun sopimus loppuu? Ja mihin osotteeseen.

4 kommenttia

  • July 10, 2013
Näkyykö sulla ohjelmatiedot? mulla ei näy ja kello myös väärässä. digiboksin oma vianmääritys antaa virheen kellon kohdalla.

  • July 10, 2013
Ei näy oppaan tietoja... ei vaihda kaikille kanaville.... ohjelmakirjasto ei toimi.... Ja varmaan viikon päivät jo antanu kellon väärin. No mutta tämä on sitä normaalia soneran laatua. Tähän on jo tottunut.

  • July 11, 2013
Hei Galder,

Varmistathan että olet kytkenyt Motorola digiboxin Thomsonin keltaiseen ethernetporttiin suoraan kaapelilla.

Kun kytkennät on tarkistettu, niin resetoi vielä Thomson ja Motorola digiboxi.
Thomson resetointi ohje.
Motorola resetointi ohje.

Mikäli ongelma jatkuu, niin olethan vikapalveluumme yhteydessä.

Voit jättää vikailmoituksen palvelupyyntölomakkeella tai soittamalla vikapalveluun 0206 90101, ma-pe 8-20, la 9-16.30.

  • July 11, 2013
Eipä ole kytketty Thomsoniin vaan TW-EA510v3 (c ) 3G/4G modeemiin. Ja thomsoniin ei enää kytketäkkään koska silloin alkaa katkomaan yhteyttä jatkuvasti. Mutta ens kuun aikana postitellaan takas noi laitteet vaikka sopimusta ois jälellä ja viihde palvelua ei olla jatkamassa.