Mikähän on vikana, kun digiboksia käynnistäessä tulee vain keltainen/oranssi ruutu ja vaiva ilmenee jatkuvasti useammin? Kun käyttää virtajohtoa irti, kirjautuminen näkyy ok ja sen jälkeen ruutu pamahtaa takaisin keltaiseksi. Televisio toimii oikein, kytkentä on hdmi:llä.
Vika toistuu (lähes) päivittäin ja yleensä kestää ainakin puoli tuntia, ennen kuin kuva ilmestyy. Alkaa jo vähitellen hermostuttaa, kun ipanat missaavat Puuha-Peten joka aamu. Ongelmaa ilmenee kyllä päivisin ja iltaisinkin.
Tehdasasetusten palauttaminenkaan ei ole auttanut.
Keltainen/oranssi ruutu käynnistäessä
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.