Skip to main content

Ken kuuluu tehdä vikailmoitus?

  • December 11, 2014
  • 2 kommenttia
  • 4 katselukertaa

Kyseessä vuokratalo, jossa erillinen huoltoyhtiö sekä isännöinti kokonaan toisella paikkakunnalla. Talossamme on aikaisemman Soneran vikakorjauksen jäljiltä alkanut televisio kuva junnaamaan paikallaan sekä kuvassa näkyy vain pieniä neliöitä eikä äänestä saa mitään selvää, tätä jatkunut jo muutaman kuukauden. Vika ilmenee joka ikinen päivä mihin aikaan päivästä tahansa, mutta toki niitä selviäkin hetkiä on ja kuva näkyy normaalisti. Tiedän ettei vika ole minun laitteissani, koska muillakin samassa talossa on sama vika. Aikaisemmin talvella olimme muutaman päivä kokonaan ilman televisiota vian vuoksi, joka sitten vihdoin viimein löytyi muualta kuin talostamme. Silloin erehdyin tekemään vikailmoituksen Soneralle, mutta huoltoyhtiön mielestä olin sekoittanut systeemin ja sen vuoksi en enää vaivaudu sitä ilmoitusta tekemään. Edellisen vian työnumero on kyllä kaiken varalta muistissani. Kenelle siis oikeasti kuuluu vikailmoituksen teko ja miten siinä tilanteessa, jos huoltoyhtiö ei edes ota asiaa todesta ja luulee meidän narisevan turhasta?

2 kommenttia

  • April 14, 2013
Meillä myös vuokratalo ja kaapeli TV:n vikailmoitus tehdään aina suoraan Soneralle!

  • April 15, 2013
Hei Jeena,

Jos talossa on meidän Kaapeli-TV, niin vikailmoitus kannattaa tehdä suoraan meille. Jos lähetyksissä on edelleen ongelmaa, niin olethan vikapalveluumme yhteydessä.

Tällä hetkellä ei löytynyt muita vikailmoituksia kyseisestä osoitteesta.

Voit jättää vikailmoituksen palvelupyyntölomakkeella tai soittamalla vikapalveluun 0206 90101, ma-pe 8-20, la 9-16.30.