Liittyessäni 18kk sitten Sonera Laajakaistan asiakkaaksi maksoin 100€ "vakuusrahaa". Irtisanoin sopimuksen tänään, mutta unohdin kysyä ko. rahan palautuksesta. Miten tulisi toimia tai keneltä asiaa tiedustella?
Sivu 1 / 1
Tässä tapauksessa ei ole muuta keinoa, kuin ottaa uudelleen yhteyttä asiakaspalveluumme joko puhelimitse tai palvelupyyntölomakkeella. Vakuusmaksu voidaan palauttaa irtisanomisen jälkeen haluamallesi tilille tai tarvittaessa hyvittää mahdollisia avoimia laskuja, miten vain asiakaspalvelijan kanssa sovitte.
T. Panu
Sonera Asiakaspalvelu
T. Panu
Sonera Asiakaspalvelu
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.