Liittymän avauksessa kysyin tarjouksia ja niitä oli 5e 10m 24kk ja 19,9 viihde 24kk. Otin toistaiseksi voimassa olevan 10m mietintä ajaksi. Nyt soitin ja piti ottaa halvempi 10m 24kk mutta ei ollut enää mahdollista. Jos ensimmäisen puhelun aikana olisi kerrottu, että tarjousta ei myöhemmin saa niin olisin ottanut sen.
Saako tarjouksen uudestaan jos suljen liittymän ja avaan sen seuraavana päivänä uudestaan.
Sivu 1 / 1
Hei jontte25!
Meillä on sekä uusasiakastarjouksia että tarjouksia nykyasiakkaille ja kaikki tarjoukset ovat voimassa vain tietyn aikaa. Nyt en osaa sanoa mistä tarjouksesta tässä tapauksessa on aiemmin ollut kyse, todennäköisesti uusasiakastarjouksesta ja sitä ei ole mahdollista enää nykyasiakkaana hyödyntää.
Tällä hetkellä sinulla on 10M yhteys josta veloitetaan n. 10 eur/kk. Millaiseen liittymään/tarjoukseen olisit tuon halunnut päivittää?
Meillä on sekä uusasiakastarjouksia että tarjouksia nykyasiakkaille ja kaikki tarjoukset ovat voimassa vain tietyn aikaa. Nyt en osaa sanoa mistä tarjouksesta tässä tapauksessa on aiemmin ollut kyse, todennäköisesti uusasiakastarjouksesta ja sitä ei ole mahdollista enää nykyasiakkaana hyödyntää.
Tällä hetkellä sinulla on 10M yhteys josta veloitetaan n. 10 eur/kk. Millaiseen liittymään/tarjoukseen olisit tuon halunnut päivittää?
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.