Skip to main content

Kesäaikaan siirtyminen

  • December 11, 2014
  • 0 kommenttia
  • 0 katselukertaa

Mikä tässä voi olla niin vaikeaa? Ei voi tehdä nauhoituksia 25.3. eteenpäin kun väärälle ajalle ne taas näyttää menevän. Ja eipä varmaan tälläkään kertaa tilanne korjaannu kovin nopeasti edes kellonajan siirron jälkeen...