Skip to main content
Hei,

Kysyimme teiltä, mitä mieltä olette Keskustele ja kysy -palstasta. Olemme analysoineet kävijäkyselyn tulokset ja nyt on tarkoitus kehittää Keskustele ja Kysy -palstaa teidän avulla. Antakaa meille ehdotuksia mitä pitäisi tehdä toisin, käytännön vinkkejä jne. Haluamme keskustele ja kysy -palstasta viihtyisän paikan, josta saa asiantuntevia vastauksia Sonera-asiantuntijoilta sekä toisilta käyttäjiltä.

Alustukseksi voin kertoa, että suuriosa kävijöistä on miehiä n. 85%. n. 65% kävijöistä löytää palstan Soneran sivujen kautta, mutta ei vähätellä hakukoneiden osuutta. Kolmannes kävijöistä löytää vastauksen asiaansa ja saman verran esittää kysymyksen palstalla.

Näiden sanojen jälkeen voimme siirtyä pääasiaaan.

Ulkoasun ja käytettävyyden osalta ei noussut esille isoja asioita, mutta tulemme tekemään pieniä muutoksia siihen. Annoitte arvosanan 3,5 asteikolla 1-5. Mikäli sinulla on näitä koskevia kehitysideoita, niin kuuntelemme mielellämme.

Tiedon etsimisessä koetaan haasteita. Hyvin monessa kommentissa tuli esille viestien otsikointi. Pyrimme jatkossa omalla toimilla kiinnittämään huomiota enemmän viestien sijaintiin ja otsikoihin. Otsikko -kentän pituutta on kasvatettu tulleen palautteen perusteella.

Mitä mieltä olette, jos ratkaistu viestiketju lukitaan ja otsikon eteen lisätään "ratkaistu:"? Auttaako tämä tiedon etsimisessä vai tiedätkö parempia tapoja?

Sonera-asiantuntijoilta toivotaan enemmän täsmällisiä ohjeita, eikä vain ohjausta palvelupyyntö- tai Ohjeet ja vinkit -palveluun. Toimimme myös jatkossa tällä tavalla, jos ohjeet riittävät vastaukseksi asiakkaan kysymykseen tai asiaa ei voida selvittää ilman vikailmoitusta. Ohjeen kopioiminen toisesta paikasta toiseen ei ole järkevää toimintaa. Selvitämme myös mahdollisuuden liittää palstan käyttäjätiedot asiakastietoihin, joka mahdollistaisi asiakkaan tilanteen selvittämisen.

Huonoimman arvosanan annoitte vastauksien nopeudesta. Osasimme tätä odottaa, koska Sonera-asiantuntijat vastaavat palstalla arkipäivisin 08:00 - 20:00. Sonera-asiantuntijat eivät osallistu keskusteluun viikonloppuisin, joten alkuviikosta pitää kiirettä. Kysymyksiin pyritään vastaamaan aikajärjestyksessä, joten useamman viestin kirjoittamisesta ei ole hyötyä. Pääsääntöisesti pystymme vastaamaan kysymyksiin seuraavana arkipäivänä.

Yksittäisen aihealueen osalta eniten petrattavaa löytyy mobiiliasioissa (mokkula). Haemme ratkaisua tähän asiaan, jotta palstalta saisi parempaa apua näissä kysymyksissä.

Pyyrimme kertomaan ajankohtaista-alueella tulevista muutoksista. Löydät lisää tiedotteita Sonera.fi:ltä. Häiriötiedotteista löydät tiedossamme olevat viat ja verkkossa tapahtuvat muutokset.

Tarkoitus on keskustella Keskustele ja kysy -palstan kehittämisestä, joten pidetään keskustelu aiheessa.

Soneran asiakaspalvelunumeroista, vianrajausautomaatista ja muista vastaavista ei keskustella tässä yhteydessä. Voit luoda näistä asioista oman aiheen asiaankuuluvalle alueelle.

Tutustu myös:

Näin esität asiasi FAQ
Keskustele ja kysy -palstan säännöt
Nettietiketti

PS. Osallistu myös Ohjeet ja vinkit -palvelun kehittämiseen.

T. Mika
Sonera verkkoasiakaspalvelu
Palveluvastaava
Ainakin Soneran puolella vastaavat voisivat osata sanoa jotakin näistä mobiililaajakaistoista.
En ole tähän palstaan enkä Soneran sivuihin paljon tutustunut. Kyselen kohta tuttavan puolesta. Mutta muutama ehdotus.

Laittakaa teidän etusivullen suoraan ohjeet ja viitteet TUKEE:N ja laittakaa ne niin selvästi että ne heti löytyvät. (Samalla siellä voi olla myös häiriöt)Toiseksi laittakaa mobiililaajakaistalle oma nimensä ja se voisi vaikka
olla mobiililaajakaista. En oikein ymmärrä miksi tämä on langaton laajakaista..
Kolmanneksi antakaa jonkun tekniikka-asiantuntijan kirjoittaa selkeät FAQ/sticky keskustelupalstan alkuun mistä selviävät edes alkeellisimmat tiedot tuotteistanne.
Kummallista ettei näin suurella firmalla ole kykyä hoitaa vika-asioita paremmin. Muillakaan ei taida olla sen kummemmin. TeliaSonera on kuitenkin millä mittarilla tahansa yksi suurimista teleoperaattoreista Pohjoismaissa. Ehkä se on kilpailun puute mikä aiheuttaa etteivät nämä Suomessa toimivat operaattorit saa näitä vika-asioita kuntoon. Tuskailu näiden mokkuloiden ja muiden vempainten kanssa käy jo kansantalouden päälle.
Justus kirjoitti:
En ole tähän palstaan enkä Soneran sivuihin paljon tutustunut. Kyselen kohta tuttavan puolesta. Mutta muutama ehdotus.

Laittakaa teidän etusivullen suoraan ohjeet ja viitteet TUKEE:N ja laittakaa ne niin selvästi että ne heti löytyvät. (Samalla siellä voi olla myös häiriöt)Toiseksi laittakaa mobiililaajakaistalle oma nimensä ja se voisi vaikka
olla mobiililaajakaista. En oikein ymmärrä miksi tämä on langaton laajakaista..
Kolmanneksi antakaa jonkun tekniikka-asiantuntijan kirjoittaa selkeät FAQ/sticky keskustelupalstan alkuun mistä selviävät edes alkeellisimmat tiedot tuotteistanne.
Kummallista ettei näin suurella firmalla ole kykyä hoitaa vika-asioita paremmin. Muillakaan ei taida olla sen kummemmin. TeliaSonera on kuitenkin millä mittarilla tahansa yksi suurimista teleoperaattoreista Pohjoismaissa. Ehkä se on kilpailun puute mikä aiheuttaa etteivät nämä Suomessa toimivat operaattorit saa näitä vika-asioita kuntoon. Tuskailu näiden mokkuloiden ja muiden vempainten kanssa käy jo kansantalouden päälle.


Hei,

Kiitoksia palautteesta, joka antoi eväitä palvelun parantamiseen. Lupaan henkilökohtaisesti, että Keskustele ja kysy -palstalta tulee löytymään jatkossa "sticky" viestejä keskustelualueilta, jotka sisältävät tiiviitä tietopaketteja tuotteista tai palveluista.

Langaton Laajakaista on Digitan @450-verkossa toimiva internetyhteys eli kyseessä on eri tuotteesta. Mobiililaajakaistalla (mokkula) ei ole palstalla omaa aluetta ja tiedostamme puutteen. Palstan alalaidan "footer" on menossa uusiksi tänään ja nostamme footerilla esille hyödyllisiä linkkejä, kuten mainitsemasi häiriötiedotteet.

Käyttöönotossa ja vikatilanteissa auttavat ohjeet on koottu Ohjeet ja Vinkit -palveluun. Bannerin alta löytyy linkki palveluun, kuten myös laskutusasioihin sekä laajakaistan asiakaspalvelun pääsivulle. Linkkien korostamista tarvitsee pohtia uudelleen, jos ne eivät selkeästi erotu.

Vastaavanlainen palaute on tervetullutta myös jatkossa.

T. Mika
Sonera verkkoasiakaspalvelu
Palveluvastaava
Olen todella tyytymätön tähän muodolliselta tuntuvaan keskustelupalstaan. Kysymyksiin yleensä vastaa "Sonera asiantuntijat" että kerromme heti lisää kun saammme asiasta uutta tietoa!!!!
Olen tiedustellut miksi Loimaan kaapeliverkossa ei näy esim. Eurosport (eikö Sonera tämän lupaa kaapeliverkkoon) ja TV5. Vastaukset voitte itsekin (toivottavasti edes nämä osaatte tutkia) omilta sivuiltanne.
Toinen outo Soneran markkinoimaan "viihdekeskukseen" liittyvä ongelma menee näin:
Tilasin 4.12. MTV3 paketin, ei toiminut, tein KAIKKI omiin laitteisiin liittyvät Sonera-asiantuntijan ehdottamat toimenpiteet, vaan ei toiminut. Lopulta Soneralta itse ilmoitetaan että vika onkin heidän omissa systeemeissä, "heh,heh,heh". Kun tiedustelin minne huonosta palvelusta voi reklamoida, annettiin hyvitykseksi 2 viikon ilmainen näkyvyys kaikilla maksukanavilla, kivasti ennen joulua. Hetki perheessämme jo iloittiin, mutta Soneran joululahja olikin risukimppu tyhmille lupauksiin uskoville asiakkaille.
Toistuvien asiasta vikapalveluun tehtyjen ilmoitusten johdosta on luvattu, puhelimitse ja tekstiviesteillä, avata hyvityksenä se luvattu 2 viikon ilmainen näkyvyys maksukanaville.
Osaako "Sonera-asiantuntija" arvioida, laittaisinko tämän viestin, jos homma olisi hoidettu kuten on luvattu?
veli51 kirjoitti:
Olen todella tyytymätön tähän muodolliselta tuntuvaan keskustelupalstaan. Kysymyksiin yleensä vastaa "Sonera asiantuntijat" että kerromme heti lisää kun saammme asiasta uutta tietoa!!!!
Olen tiedustellut miksi Loimaan kaapeliverkossa ei näy esim. Eurosport (eikö Sonera tämän lupaa kaapeliverkkoon) ja TV5. Vastaukset voitte itsekin (toivottavasti edes nämä osaatte tutkia) omilta sivuiltanne.
Toinen outo Soneran markkinoimaan "viihdekeskukseen" liittyvä ongelma menee näin:
Tilasin 4.12. MTV3 paketin, ei toiminut, tein KAIKKI omiin laitteisiin liittyvät Sonera-asiantuntijan ehdottamat toimenpiteet, vaan ei toiminut. Lopulta Soneralta itse ilmoitetaan että vika onkin heidän omissa systeemeissä, "heh,heh,heh". Kun tiedustelin minne huonosta palvelusta voi reklamoida, annettiin hyvitykseksi 2 viikon ilmainen näkyvyys kaikilla maksukanavilla, kivasti ennen joulua. Hetki perheessämme jo iloittiin, mutta Soneran joululahja olikin risukimppu tyhmille lupauksiin uskoville asiakkaille.
Toistuvien asiasta vikapalveluun tehtyjen ilmoitusten johdosta on luvattu, puhelimitse ja tekstiviesteillä, avata hyvityksenä se luvattu 2 viikon ilmainen näkyvyys maksukanaville.
Osaako "Sonera-asiantuntija" arvioida, laittaisinko tämän viestin, jos homma olisi hoidettu kuten on luvattu?



Kiitos lähettämästäsi palautteesta.

Vastasimme toisessa viestiketjussa asiasta aiemmin lähettämääsi viestiin.

T. Sami
Sonera Asiakaspalvelu
Niin kauan kun soneran mielestä asiakas on aina väärässä niin tälläistä palstaa tuskin pystyy kehittämään. Ensin olisi syytä kehittää soneran asenne asiakasta kohtaan, koska asiakas ei todellakaan ole läheskään aina se soneran kuvittelema idiootti joka ei tiedä mistään mitään. Sitten kun soneralla alkaa oleemaan asiakas tärkeämpi kun asiakkaan rahat niin sitten olisi pieni mahdollisuus saada järkeä tähänkin palstaan. Esimerkki: löysin virheen soneran laajakaistan vikailmoituksesta, niin se onkin tarkoituksella siellä että soneran mielestä täysidiootit asiakkaat löytäisivät helpommin ratkaisun ongelmiinsa. Kaikki eivät tietenkään ole atk-neroja, ja sonerankin pitäisi pikkuhiljaa tajuta tämä asia. Pidän huolen siitä että sonera lopettaa asiakkaansa täydellisen aliarvioimisen. Kuluttajasuojalle on yksi ilmoitus tehty ja toinen on työn alla.
uate kirjoitti:
Niin kauan kun soneran mielestä asiakas on aina väärässä niin tälläistä palstaa tuskin pystyy kehittämään. Ensin olisi syytä kehittää soneran asenne asiakasta kohtaan, koska asiakas ei todellakaan ole läheskään aina se soneran kuvittelema idiootti joka ei tiedä mistään mitään. Sitten kun soneralla alkaa oleemaan asiakas tärkeämpi kun asiakkaan rahat niin sitten olisi pieni mahdollisuus saada järkeä tähänkin palstaan. Esimerkki: löysin virheen soneran laajakaistan vikailmoituksesta, niin se onkin tarkoituksella siellä että soneran mielestä täysidiootit asiakkaat löytäisivät helpommin ratkaisun ongelmiinsa. Kaikki eivät tietenkään ole atk-neroja, ja sonerankin pitäisi pikkuhiljaa tajuta tämä asia. Pidän huolen siitä että sonera lopettaa asiakkaansa täydellisen aliarvioimisen. Kuluttajasuojalle on yksi ilmoitus tehty ja toinen on työn alla.


Tämä on enemmänkin totta KUIN TARUA. Iteltäkin mennyt hermoon tämä touhu jo. Jos en muista väärin vielä niin sonerahan vielä tiputti nopeuksia mutta maksa vielä tuplasti nopeammasta. Tämä Et asiakas on oikeassa ON JO YLÄASTEELLLA! vai onko soneran johtoportaassa sitten ala-aste ikäisiä?, ainakin tältä kuullostaisi.

Nämä kun ynnätään saadaan soneran haluava: RAHA. asiakas on aina väärässä ja on tietokone (ATK) nörtti.
Pitäänee kaittenkin opettaa soneran Henkilökuntaa yms. et ASIAKAS on aina oikeassa. tätä menoa soneralla ei ole yhtään asiakasta. jos arvosana soneran toiminnalle ja muille mitä tarjoaa olisi kouluarvosanoille 2/10.
Hei,

Olemme tehneet muutoksia Keskustele ja kysy -palstan ohjelmistoon, jotta pystymme antamaan henkilökohtaisempia vastauksia keskustelijoille. Voit nyt (/jatkossa) lisätä tietoihisi asiakasnumeron, jonka ansiosta pystymme paremmin auttamaan mm. tilanteissa joissa yhteys hidastelee tai palvelun toimittaminen on viivästynyt.

Asiakasnumeron lisääminen onnistuu valitsemalla Omat asetukset - Profiili. Asiakasnumerosi näkyy vain Sonera-asiantuntijoille.

Keskustele ja kysy -palstalla ei edelleenkään käsitellä julkisesti asiakastietoja, kuten puhelinnumeroa, osoitetta tai henkilötunnusta. Sonera-asiantuntijat eivät myöskään ota vastaan yksittäisiä vikailmoituksia tai soittopyyntöjä.

Voit asioida sähköisesti asiakaspalveluumme tai vikapalveluumme jättämällä palvelupyynnön Omilla sivuilla.

Ohjeet Omien sivujen salasanan saamiseksi.

T. Mika
Sonera verkkoasiakaspalvelu
Palveluvastaava
Joo kiva kysyin tärkeetä asiaa ja poistitte kysymykseni vastaamatta, palvelu taas 10+
pinjau kirjoitti:
Joo kiva kysyin tärkeetä asiaa ja poistitte kysymykseni vastaamatta


Viestisi on siirretty tänne. Viesteihin vastataan saapumisjärjestyksessä.

T. Tapio
Sonera Asiakaspalvelu
Hei,

Olemme ottaneet Keskustele ja kysy -palstalla käyttöön syötteet, joiden avulla voi seurata keskusteluja lukijaohjelmalla. Internet selaimet, kuten Internet Explorer ja Mozilla Firefox tunnistavat syötteet automaattisesti. Firefox -selaimella syötteitä voi tilata osoitekentän perässä olevasta -kuvakkeesta. Internet Explorer -selaimella -kuvake löytyy työkaluriviltä.

Saatavilla olevat syötteet:

Kaikki keskustelut
Kaikki keskustelualueet
Aluekohtaiset syötteet esim. Ajankohtaista
Aihekohtaiset syötteet esim. Keskustele ja kysy -palstan kehittäminen

Alue- ja aihekohtaiset syötteet ovat helpoiten tilattavissa, kun luetaan haluttua viestiketjua tai aluetta.

T. Mika
Sonera verkkoasiakaspalvelu
Palveluvastaava
Hei,
olisiko ideaa lisätä tähän toiminto, jolla omaan viestiin tulleista vastauksista ilmoitetaan esim sähköpostilla tai tekstiviestillä? Ei tarvitsisi turhaan yhtä mittaa kurkkia, joko joku on keksinyt ongelmaan ratkaisun. Vähentää turhaa liikennettä ja maistuu palvelulta.
stobal kirjoitti:
Hei,
olisiko ideaa lisätä tähän toiminto, jolla omaan viestiin tulleista vastauksista ilmoitetaan esim sähköpostilla tai tekstiviestillä? Ei tarvitsisi turhaan yhtä mittaa kurkkia, joko joku on keksinyt ongelmaan ratkaisun. Vähentää turhaa liikennettä ja maistuu palvelulta.


Hei,

Voit tilata ilmoituksen uusista viesteistä sähköpostiisi. Linkki löytyy ko. keskusteluketjun alaosasta nimellä Seuraa vastauksia. Linkki ei ole kovin näkyvällä paikalla, joten värin vaihtamista pitää harkita tai paikan vaihtamista. Tällä hetkellä se on käytettävän ohjelmiston oletus paikassa. Samasta paikkaa voit lopettaa myös vastauksien seuraamisen.

T. Mika
Sonera verkkoasiakaspalvelu
Palveluvastaava
mikähän olikaan syy siihen että liikkuva laajakaista (=se kännykkäverkossa toimiva) ei ole omana alueenaan ? Sehän on niin oma maailmansa teknisesti ja hallinnollisesti ?
as77 kirjoitti:
mikähän olikaan syy siihen että liikkuva laajakaista (=se kännykkäverkossa toimiva) ei ole omana alueenaan ? Sehän on niin oma maailmansa teknisesti ja hallinnollisesti ?


Liikkuvalla Laajakaistalla ei ole omaa aluetta, koska palstalle osallistuvien henkilöiden osaaminen on kiinteissä verkoissa. Emme ole haluneet luoda aluetta johon emme pysty täysipainoisesti osallistumaan.

Näihin kysymyksiin on kuitenkin pyritty vastaamaan ja tullaan vastaamaan myös jatkossa, mikäli heiltä tieto löytyy. Edellä mainitusta syystä johtuen myös joutuvat useammin ohjaamaan soittamaan matkapuhelinasioiden asiakaspalveluun. Pyrimme saamaan tähän muutosta, mutta toistaiseksi mennään tämän mallin mukaisesti.

T. Mika
Sonera verkkoasiakaspalvelu
Palveluvastaava
Oma mielipiteeni tästä keskustelupalstasta on se, että tämä on ihan loistavaa palvelua. Asiantuntijat vastaavat aktiivisesti ja asiallisesti, hyvä juttu.

Mieluummin laitan viestiä tänne, jossa asiakkaatkin voivat kommentoida asioita ja jossain tapauksissa, jopa selvittää ongelman/asian, ennenkuin asiantuntija ehtii asiaan puuttuakaan.

Ru:3hdwojhv]Hyvä ja toimiva palvelu ![/u:3hdwojhv]

Toivottavasti resursseja riittää tulevaisuudessa tännekin, asiakaskunnan toivottavasti kasvaessa.
mikaknurmi: Kiitos palautteestasi. Hienoa jos olet saanut apua Keskustele ja kysy-palstalta. Vastailemme täällä toki jatkossakin asiakkaiden esittämiin kysymyksiin.

T. Anu
Sonera Asiakaspalvelu
Minusta riittäisi, että on tekninen tuki, joka vastaa suoraan asiakkaalle kuten ennen muinoin (kuten yrityspuolella), niin ei tarvittais mitään keskustelupalstoja, jossa asiakkaat selvittelee vikoja keskenään. Itsepalvelusivusto taas vilisee virheitä, joita ei pyynnöistä huolimatta koskaan korjata (kun se tieto ei välity oikeaan paikkaan varmaankaan).
Jos asiakkaan laitteissa ei ole vikaa vaan palveluntarjoajan verkossa, mitä kommentoitavaa siinä kenelläkään ulkopuolisella on ? Eikös se laiteta kuntoon ja sillä hyvä. Vianrajaus on sitten eri asia, mutta sehän on sitä ns. ammattitaitoa tällä alalla,... .
laitju: Kiitos rakentavasta palautteestasi,

Kuitenkin sen sijaan, että kaikki tieto saapuisi ainoastaan tekniselle tuellemme, niin koen henkilökohtaisesti, että keskustelupalstamme yksi eduista on nimenomaan tiedon julkinen jakaminen kaikkien käyttäjien kesken. Saamme tietoomme asiakkailtamme saapuvia vinkkejä muihinkin kuin verkossa tai laitteistossa liittyviin vikoihin ja voimme itse tiedottaa ongelmatilanteiden tai selvitysten etenemisestä. Vikailmoitusten tekemiseen Vikapalvelu on luonnollisesti oikea osoite.

Itsepalvelusivustolla todennäköisesti tarkoitat joko Omia Sivuja tai Sonera.fi:n asiakastukisivustoa. Jos Omilla Sivuilla, sonera.fi:n asiakastukiosioissa tai Ohjeita ja vinkkejä -sivustolla on selkeitä asiavirheitä, niin suosittelisin ilmoittamaan virheellisestä sisällöstä esimerkiksi kirjoittamalla viestin tälle keskustelupalstalle.

Reagoimme tällöin asiaan mahdollisimman nopeasti ja huolehdimme tiedon kuntoon saattamisesta. Esimerkiksi Ohjeet ja vinkit –sivustolla on oma keskustelualueensa, jonne voi palautetta laittaa tarvittaessa sisällöstä, ulkoasusta tai mistä mieleen juolahtaakin.

T. Toni
Sonera verkkoasiakaspalvelu
Palveluvastaava
Voisiko tänne sivulle saada niin alkeellisen asian kuin painikkeen, jolla pääsee kirjoittamaan viestin. Vai onko tämäkin, ettei sellaista löydy, Soneran politiikkaa.
Ei tule valituksia, kun ei ole kanavaa niille
Pääset luomaan uuden viestiketjun, kun valitsen ensin Keskustele ja kysy -palstan keskustelualueista kysymykseesi parhaiten sopivat alueet.

Esimerkiksi jos haluat kysyä Koti TV -palvelusta, valitse palstan etusivulta aihealueet TV -palvelut ja Koti TV. Valittuasi sopivan keskustelualueen, voit luoda alueelle uuden keskustelun Uusi aihe -painikkeella.

Kannattaa kuitenkin ensin tarkistaa onko kysymyksesi asiasta ollut jo aiemmin keskustelua, sillä etsimäsi tieto saattaa löytyä jo valmiiksi palstaltamme.

T. Sami
Sonera Asiakaspalvelu
ilmoitus spostiin tai puhelimeen omaan viestiin vastauksesta vois olla hyvä koska noi vastaukset tuntuu kestävän...
dirtyharry kirjoitti:
ilmoitus spostiin tai puhelimeen omaan viestiin vastauksesta vois olla hyvä koska noi vastaukset tuntuu kestävän...


Hei,

Keskustelualueen alareunasta löytyy linkki seuraa aluetta tai seuraa vastauksia, jolloin saat sähköpostiin ilmoituksen uudesta viestistä. Seuraa vastauksia aktivoidaan yksittäiselle viestiketjulle, kun taas alue antaa ilmoituksen alueen kaikista uusista viesteistä.

T. Mika
Sonera verkkoasiakaspalvelu
Palveluvastaava
Hei,

Varmaan useampi on ehtinyt jo huomata, että olemme tehneet muutoksia Keskustele ja kysy -palstalla. Tärkein muutos liittyy keskustelualueihin. Olemme luoneet uudet alueet Puhelin ja Liittymä asioita varten. Aikaisemmin olemme vastanneet aihealueen kysymyksiin, mikäli asiantuntijoiden osaaminen on riittänyt. Uusien osaajien avulla pystymme jatkossa kattamaan kaikki kuluttajatuotteet ja tarjoamaan teille asiakkaille parasta tietämystä.

Jatkossa tunnistatte Sonera asiantuntijat heidän käyttäjätunnuksen yhteydessä olevasta Sonera logosta. Haluaisinkin kuulla miten te käyttäjät kehittäisitte Keskustele ja kysy -palstaa?

Toivotan uudet tekijät tervetulleiksi ja mukavaa alkanutta syksyä.

T. Mika
Sonera verkkoasiakaspalvelu
Palveluvastaava
Saiskos tännekin sitten sen että "mene ensimmäiseen lukemattomaan viestiin" mitä muuallakin käytetään, vai onko karvaturri vaan niin puusilmä ettei täältä ole sitä vielä löytänyt?

Vastaa