Talonyhtiössä on kolme taloa, joissa yhteensä ~ 200 asuntoa. Puhelinkaapelit toimivat sisäverkkona ja Sonera toi yhteydet talojakamoon valokuidun kautta. Talot on rakennettu 60-luvulla. Putkiremontti tuli ja meni. Sisäverkolle ei tehty mitään. Tällä hetkellä noin 1/3 asunnoista käyttää 1M HomePNA:ta ja loput jotain muuta tai ei mitään.
HomePNA:n tilalle ehdotin Soneran talonyhtiöliittymää 100M/10M ja reitittimelle tietysti dynaaminen kaistanhallinta päälle. Talonyhtiön hallituksen jäsen sanoo, ettei kuparit kestä rasitusta. Onko Soneran asiantuntijat samaa mieltä?
Kestääkö talon sisäinen puhelinverkko rasituksen?
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.