Tuli Soneralta viesti että "laajakaistasi on käyttövalmis, voit aloittaa asennuksen" jne. Modeemi (Zyxel P600) ei vaan sellaista noteeraa. Siinä palaa pelkät Power ja Ethernet valot. Kaikki piuhat on asianmukaisesti kytketty, otin jatkojohdonkin pois välistä. Ei vaan pelaa.
Ovela muuten tuo Sonera Tietoturva mikä tuli mokkulan mukana (sain kiinteän ja liikkuvan laajakaistan samaan pakettiin). Se ilmoitti toimivansa ilman aktivointikoodia 30 päivää, mutta heti kun asennus oli tehty ja kone uudelleenkäynnistetty, olikin aika jo ummessa.
Kiinteä laajakaista ei pelaa
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.