Hei,
Kiinteä laajakaistani loppui 30.1.2014 ja olen odotellut loppulaskua (tammikuu 2014) maksaakseni sen. Milloinkahan se mahtaa tulla, ei ole näkynyt sähköpostissa eikä Omien sivujen laskuarkistossakaan. En haluaisi maksumuistutusta tai paperilaskua koska laskun pitäisi tulla sähköpostiini mikä kyllä on Soneralla tiedossa.
Terkuin
hurana
Sivu 1 / 1
Hei hurana,
Laajakaista on tosiaan lopetettu tammikuun puolella ja jätetty pelkkä sähköpostilaatikko voimaan. Laajakaistan loppulaskun tulisi saapua näinä päivinä (13-16.2) jonka jälkeen se näkyy myös laskuarkistossasi.
Laajakaista on tosiaan lopetettu tammikuun puolella ja jätetty pelkkä sähköpostilaatikko voimaan. Laajakaistan loppulaskun tulisi saapua näinä päivinä (13-16.2) jonka jälkeen se näkyy myös laskuarkistossasi.
Hei,
vielä tänään ei ole näkynyt laskua emailissa eikä laskuarkistossa. Palaan asiaan jos ei alkuviikosta laskua näy sillä en ole valmis maksamaan muistutuksesta enkä paperilaskukopiosta.
Joku erehdyksessä lopetti päiväksi tuon voimaan jääväksi sovitun postilaatikonkin, toivon ettei laskuttomuus johdu siitä.
Btw, ilmeisesti tuon lisälaatikon tiedot eivät omilla sivuilla näy lainkaan enää kun kiinteä laajakaista lakkasi eikä salasanaakaan saa itse vaihdettua, onko näin?
vielä tänään ei ole näkynyt laskua emailissa eikä laskuarkistossa. Palaan asiaan jos ei alkuviikosta laskua näy sillä en ole valmis maksamaan muistutuksesta enkä paperilaskukopiosta.
Joku erehdyksessä lopetti päiväksi tuon voimaan jääväksi sovitun postilaatikonkin, toivon ettei laskuttomuus johdu siitä.
Btw, ilmeisesti tuon lisälaatikon tiedot eivät omilla sivuilla näy lainkaan enää kun kiinteä laajakaista lakkasi eikä salasanaakaan saa itse vaihdettua, onko näin?
Hei,
Nyt lasku näkyy arkistossa mutta sähköpostiin se ei ole tullut. Itseäni ihmetyttää laskussa Sonera Viihde-merkintä sillä kyseistä palvelua en ole teiltä tilannut. Lieneekö laskutustekninen juttu?
Nyt lasku näkyy arkistossa mutta sähköpostiin se ei ole tullut. Itseäni ihmetyttää laskussa Sonera Viihde-merkintä sillä kyseistä palvelua en ole teiltä tilannut. Lieneekö laskutustekninen juttu?
Hei hurana!
Sähköpostin salasanan vaihtaminen ei taida enää onnistua Omien sivujen kautta, koska sinulla ei ole voimassa olevaa laajakaistaliittymää. Tarvittaessa voit tilata uuden salasanan Asiakaspalvelumme kautta.
Loppulasku tulee paperisena. "Sonera laajakaista ja Sonera Viihde" teksti on laskulla aina otsikkona, jonka alla näkyy sitten laajakaistan maksut ja Sonera Viihteen veloitukset siinä tapauksessa, että asiakkaalla on kyseinen palvelu tilattuna.
Sähköpostin salasanan vaihtaminen ei taida enää onnistua Omien sivujen kautta, koska sinulla ei ole voimassa olevaa laajakaistaliittymää. Tarvittaessa voit tilata uuden salasanan Asiakaspalvelumme kautta.
Loppulasku tulee paperisena. "Sonera laajakaista ja Sonera Viihde" teksti on laskulla aina otsikkona, jonka alla näkyy sitten laajakaistan maksut ja Sonera Viihteen veloitukset siinä tapauksessa, että asiakkaalla on kyseinen palvelu tilattuna.
Hei Heikki-,
Miksi loppulasku tulee paperisena jos kerran sähköpostiosoitteeni on Soneran tiedossa? En taatusti maksa teidän ominpäin lähettämästänne paperisesta laskusta senttiäkään ylimääräistä jos laskutusmuotoni on ollut sähköpostilaskutus.
Miksi loppulasku tulee paperisena jos kerran sähköpostiosoitteeni on Soneran tiedossa? En taatusti maksa teidän ominpäin lähettämästänne paperisesta laskusta senttiäkään ylimääräistä jos laskutusmuotoni on ollut sähköpostilaskutus.
Hei hurana! Loppulasku lähetetään aina paperisena, koska usein sähköpostilasku lähetetään laajakaistaliittymän lisäpalveluna olevaan @pp.inet.fi-osoitteeseen, joka siis irtisanomisen yhteydessä katkeaa. Tällä siis varmistamme, että lasku menee varmasti perille. Loppulaskulla ei kuitenkaan veloiteta paperilaskun toimitusmaksua.
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.