Olen testannut kolmella eri modeemilla omaa laajakaistaani, koska nopeus pitäisi olla 24, mutta ekalla modeemilla 3-5 (vm. -04) ja tokalla 11 (vm. -07) ja kolmannella yli 16
Eka ja toka sama merkki Telewell 501 ja kolmas ZyXel (mallia en muista)
Mitä kokemuksia tai tietoa olisi hyvästä modeemista laajakaistakäyttöön, että pääsisi edes lähelle maksettavaa nopeutta?
Jukka
Kiinteän laajakaistan modeemi 24:lle
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.