Skip to main content

Kiinteän laajakaistan toimitus kestää!

  • December 11, 2014
  • 6 kommenttia
  • 1 katselukerta

Hei!

Olen tilannut internetin kautta kotiini 8megan laajakaistan viime vuoden marraskuun alussa.
Modeemi saapui jo viikko tilauksen jälkeen postitse, sain sitten vasta joulukuussa viestiä soneralta että taloudessani ei olla kytketty talokaapelia sekä alueeni on elisan aluetta. Minun mielestäni kyllä minulla on kaapelisopimus tehty ja soitin varmistaakseni asian elisalta ja vastaus oli että kyllä meillä on kaapelit kunnossa koska ennen soneran tilausta meillä on ollut taloudessa lankapuhelinliittymä sekä jonkunlainen internetyhteys.
Sitten soitin soneran asiakaspalveluun jossa on yleensä todella pitkät odotusajat ja kerroin asiasta että kyllä meillä on kaapelit kunnossa.
Puhelun jälkeen sain tekstiviestin että tilaukseni etenee ja arvioitu toimituspäivä olisi 11.01.13 mutta ei tänäkään päivänä ADSL taikka internet valo pala modeemista.
Minulla on ollut alusta lähtien modeemi kytkettynä sekä päällä sekä olen joka päivä sammutellut ja käynnistänyt modeemia uudestaan sekä olen kokeillut taloni muita pistokkeita, mutta nettiä ei sen kuin vain näy? Soitin asiasta eilen asiakaspalveluun ja siellä vastattiin minulle että koneelta näkyy että se on toimitettu? ja lupasivat lähettää asentajan kytkemään sen uudelleen?

Ymmärrän että tilauksessani on ollut joulu, uusivuosi tapaninpäivineen välissä mutta tämä 2kuukauden odottelu on mielestäni aivan liikaa.

6 kommenttia

  • January 17, 2013
Hei Akatsuki

selvitysteni mukaan olet ollut eilen yhteyksissä ja sinulle on ilmoitettu että toimitus olisi tänään 17. päivä. Mikä on tilanne tällä hetkellä? Oletko jo ehtinyt kokeilemaan onko liittymä kytketty?

  • January 18, 2013
Tänään onjo 18.01 perjantai!
Ei ole yhteys toiminut, olen eilen koko illan sammutellut ja käynnistänyt modeemia sekä vaihdellut pistokkeita.

Internet taikka ADSL valo ei vain pala! Olisi mukavaa saada yhteys viikonlopulle.

  • January 18, 2013
Hei Akatsuki ,

hetki sitten selvisi, että sinua on yritetty tavoittaa viimeksi eilen. Mutta puhelinnumero ei täsmää asiakastiedoissamme olevaan numeroon. Toimitukseen on nyt ilmoitettu oikea numerosi. Pahoittelen tästä sinulle aiheutunutta vaivaa ja harmia, toivotaan että liittymä nyt saadaan pikimmiten toimitettua.

  • January 21, 2013
Hei!

Kauankohan tässä vielä menee? Tilauspäivästä tähän päivään kulunut
Jo melkein kolmisen kuukautta! Olisi mukavaa saada jonkinlainen yhteys
Talouteeni.

  • January 23, 2013
Nyt Toimii! kiitoksia

  • January 24, 2013
Hei Akatsuki,

tämä oli kiva kuulla! Mukavaa talven jatkoa sinulle ja toivottavasti voit olla tyytyväinen liittymään :)