Moro!
Me hankittiin soneran laajakaista silloin kun oli tarjouksena 8/1Mbps
"sienä" laajakaista ja 1/1 (kait) mokkula jotka molemmat tulivat
yhteishintaan 39€.
Kun tehtiin se sopimus niin hintaa jota mainostettiin ja josta sovittiin
oli 39€ mutta nyt si on noussut.
Eihän se ole kovinkaan paljon noussut (tyyliin eurolla) mutta se on
silti periaate asia että jos jostain hinnasta sovitaan niin se on sit
se hinta eikä mikään muu?!
Niin eli saako / voiko hintoja noin vain vääntää miten haluaa?!
kiinteän laskun hinnan nostaminen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.