Skip to main content
Tervehdys,

omalta osaltani haluaisin antaa soneralla isot kiitokset. Siirryttiin perheen kanssa käyttämään Sonera Extra -laajakaistaa kesän alussa. Sitä ennen olin vannoutunut että en Soneraa ottaisi itselleni, mutta olen ollut positiivisesti yllättynyt ja hyvin tyytyväinen!

Liittymä toiminut hyvin. Kaksi kertaa on ilmennyt pieni vika; ilmeisesti kyseessä ollut muutostyöt alueella. Molemmilla kerroilla vianrajausautomaatilla tein vikailmoituksen ja asia korjattiin hyvin pikaisesti seuraavana arkipäivänä. Myönnetään on hieman kömpelö tuo automaatti - mutta varmasti suurelle massalle tarpeellinen vaihtoehto kun monesti vika on käyttäjän päässä...

Saako samassa tiedustella minkälaisella aikataululla Sonera toimittaa uuden VDSL2 modeemin? Jäi vähän epäselväksi miksi sen toimitus laitettiin "jonoon" odottamaan lisäselvityksiä. Eikö sitä voi toimittaa suoraan kun asiakas sen tilaa. 😉 Asiakasnumero löytyy profiilista.
Itse en voi paljon kiitellä kun en saa ketään puhelimella kiinni (paitsi turhan puherobotin),kiinnostaisi tietää onko se netti tosiaan asennettu,en pääse kuin johonkin Sonera extra-aloitusivulle josta sitten linkkiä pitkin ilmoitetaan että palvelussa on jotain häikkää.Alkaa vituttamaan.
Erkkimerkki kirjoitti:
Itse en voi paljon kiitellä kun en saa ketään puhelimella kiinni (paitsi turhan puherobotin),kiinnostaisi tietää onko se netti tosiaan asennettu,en pääse kuin johonkin Sonera extra-aloitusivulle josta sitten linkkiä pitkin ilmoitetaan että palvelussa on jotain häikkää.Alkaa vituttamaan.



Samanlaisia tunteita myös täällä...
Ymmärrän kyllä, että ongelnatilanteet ovat ikäviä ja minullakin on ollut huonoja kokemuksia historiassa. Mielestäni on kuitenkin reilua antaa kiitosta silloin kun on kiitoksen paikka ettei homma mene ihan yksin vaan ongelmatilanteista kirjoittamiseen kun on meitä tyytyväisiä asiakkaitakin (en vähättele niitä ketkä haluavat ongelmansa ratkaistuiksi). Itsekin asiakasrajapinnassa työtä tekevänä voin hyvin ymmärtää asiaa molemmista näkövinkkeleistä.
deputy Mukava kuulla, että liittymä on vastannut odotuksia ja kiitoksia palautteestasi koskien vianrajausautomaattia.

T. Katja
Sonera Asiakaspalvelu

Vastaa