Nämä keskutelupalstat tuntuu olevan "haukkumipalstoja".
Minulla on 8 megan liittymä, jossa oli vielä vuosi sitten ongelmia. Mutta viime syksystä lähtien yhteydet on pelannu hienosti.Varmaankin Sonera teki jonkun ratkaisevan korjauksen liittymään.
Kiitoksia. Hyvää kevättä toivottaa Tahvo
Ps. Onko Sonera lopettanut "yhteystyön" FileZillan kanssa kun tulee tällainen ilmoitus
Yhdistetään kohteeseen 194.251.244.142:21...
Tila: Yhteys muodostettu, odotetaan tervetulosanomaa...
Vastaus: 421 200 users (the maximum) are already logged in, sorry
Virhe: Yhteys palvelimeen epäonnistui
Kiitoksiakin välillä
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.