Skip to main content

Kiitos asiakaspalvelulle!!!

  • December 11, 2014
  • 1 kommentti
  • 0 katselukertaa

Soitin hetki sitten asiakaspalveluun laajakaistani muutto asiassa:

- Minulle vastattiin HETI !
- Vastaaja oli erittäin ystävällinen ja asiansa osaava mies !
. Liittymän muutto luvattiin muuttopäiväkseni 1.10. !
- Muutto maksutta vaikka olen jo kerran joutunut muuttamaan tämän vuoden aikana!


Muistakaahan muutkin palveluun tyytyväisiä olevat kommentoida tänne palstalle,
liian usein unohdamme kiittää asiallisesta palvelusta!!

1 kommentti

  • September 17, 2009
Kiitos palautteestasi! Mukava kuulla, että muuttoasiasi oli onnistunut nopeasti.

T. Sami
Sonera Asiakaspalvelu