Soitin hetki sitten asiakaspalveluun laajakaistani muutto asiassa:
- Minulle vastattiin HETI !
- Vastaaja oli erittäin ystävällinen ja asiansa osaava mies !
. Liittymän muutto luvattiin muuttopäiväkseni 1.10. !
- Muutto maksutta vaikka olen jo kerran joutunut muuttamaan tämän vuoden aikana!
Muistakaahan muutkin palveluun tyytyväisiä olevat kommentoida tänne palstalle,
liian usein unohdamme kiittää asiallisesta palvelusta!!
Kiitos asiakaspalvelulle!!!
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.