Skip to main content
Pakko oli oikein kirjoittaa tänne.
Kiitos, että huomioitte myös meidät vanhat asiakkaat kampanjoissanne!

Kuin kohtalon oikusta laitoitte Marshallin Stanmore kaiuttimen asiakaseduksi. Tämä on juurikin sellainen laite, jollaisen olen halunnut hankkia, mutta puolisaitana ihmisenä en olisi koskaan tohtinut ostaa suoraan kaupasta 400 euron bluetooth-kaiutinta. Mutta nyt jatkamalla sitoutumustani Soneraan ja päivittäessäni liittymäni ja kakkosluurini sain sen kaupan päälle. Erittäin hyvä juttu :)

Ps: Jos joku aspasta voisi varmistaa yhden asian. Tuo verkkokauppa kun on suunniteltu enemmänkin uuden liittymän ostoon, niin jätin multi-simin ja vastaajan täppäämättä tilaukseen koska ne ovat minulla jo käytössä. Kai vanhat palvelut jäävät ennalleen liittymän päivityksessä?
Moi kjns,
Kiitos palautteesta 🙂 Ihan tuli hyvä mieli!
Se Marshallin kaiutin on kyllä todella hyvä, meillekin piti kotiin hankkia uusi puhelin, että isäntä saa kaiuttimen 😃 Ja hyvin jytisee!

Tuosta Multi-Simistä ja vastaajasta ei tarvitse olla huolissaan, palvelut ovat säilyneet ja voivat hyvin!
Joskus sattuu ja tapahtuu lyhyessä ajassa.
Työpaikka päivitti liittymät ja laitteet tälle vuosituhannelle, joten tarve liittymän päivitykselle poistui. Näin ollen tilaus piti perua, joten jään sittenkin ilman kajaria :(

No, oli kivaa niin kauan kuin ajatus kesti.
Eihän tämä toki faktaa myös vanhojen asiakkaiden mahdollisuudesta etuun poista 🙂

Vastaa