Tosin nyt en ole aivan asiakassuhteeni pituudesta varma, koska omilta sivuilta sitä ei ENÄÄ näe, se on poistettu?
Tämän asiakassuhteeni alkamispäivän voi kyllä laittaa vastaukseen julkisesti, kiitos.
Lähinnä tämä rahastus on ollut, ikävä kyllä, lähes vastaavaa koko pitkän ja uskollisen liittomme ajan. Viimeisin hauska yllätys oli, kun liittymä oli palautunut hinnoittelussa tonne 90-luvun lopulle. Perusmaksukin oli 4.3.2014 päivätyssä laskussa 57.60 ja siihen muut käyttömaksut päälle. Juu, 2v sopimus oli päättynyt kuulemma, ja armoa ei tunneta. (p900, t500, 3g, 1gt tiedonsiirtoa)
Semmosta insinööriä ei soneraan tule joka vaihtaisi, tai edes ehdottaisi ennakkoon päivittämään liittymä VASTAAVAAN , saatikka edullisempaan.? Ei,ei, rahat pois joka ei ole varpaillaan.
- Muistakaa uudet sonera-asiakkaat päivitellä kuukausittain niitä liittymiänne, ja pitää kaikki aistit valppaina.
-olen joskus sanonut että vaihdan liittymän edullisempaan kun 20v asiakkuus on täynnä, joko on aika?
Kiitos n.20v asiakkuudesta, ja pari kommenttia.
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.