Tosin nyt en ole aivan asiakassuhteeni pituudesta varma, koska omilta sivuilta sitä ei ENÄÄ näe, se on poistettu?
Tämän asiakassuhteeni alkamispäivän voi kyllä laittaa vastaukseen julkisesti, kiitos.
Lähinnä tämä rahastus on ollut, ikävä kyllä, lähes vastaavaa koko pitkän ja uskollisen liittomme ajan. Viimeisin hauska yllätys oli, kun liittymä oli palautunut hinnoittelussa tonne 90-luvun lopulle. Perusmaksukin oli 4.3.2014 päivätyssä laskussa 57.60 ja siihen muut käyttömaksut päälle. Juu, 2v sopimus oli päättynyt kuulemma, ja armoa ei tunneta. (p900, t500, 3g, 1gt tiedonsiirtoa)
Semmosta insinööriä ei soneraan tule joka vaihtaisi, tai edes ehdottaisi ennakkoon päivittämään liittymä VASTAAVAAN , saatikka edullisempaan.? Ei,ei, rahat pois joka ei ole varpaillaan.
- Muistakaa uudet sonera-asiakkaat päivitellä kuukausittain niitä liittymiänne, ja pitää kaikki aistit valppaina.
-olen joskus sanonut että vaihdan liittymän edullisempaan kun 20v asiakkuus on täynnä, joko on aika?
Sivu 1 / 1
Hei Fuhrer! Mielellämme tarjoamme liittymän päivitystä Sonera Sopiva -liittymään, mutta toki kannattaa olla myös meihin päin yhteydessä tarjousajan lähestyessä loppuaan, mikäli tarjousta ei kuulu. Voit varata meiltä esimerkiksi soittoajan niin laitetaan asian kuntoon. Liittymän päivitys onnistuu myös itsepalveluna Omilta Sivuilta.
Asiakkaanamme olet ollut vuodesta 1994 joten kovasti kiitoksia pitkästä asiakassuhteesta. Toivottavasti se jatkuu myös tästä eteenpäin!
Asiakkaanamme olet ollut vuodesta 1994 joten kovasti kiitoksia pitkästä asiakassuhteesta. Toivottavasti se jatkuu myös tästä eteenpäin!
Hehheh. tää on niin tätä. "mikäli tarjousta ei kuulu" ?
Tällä taas pestiin kädet ja pensselit. :)
Toki olin yhteydessä teidän asiakaspalveluun 7,.3.2014 klo 11.24.
Senhän te nauhotitte ja siihen teidän asiakaspalvelijanne sanoi että ei ole muuta mahdollisuutta kun maksaa..
No, välillä mullakin on ollu tiukkaa, 20vuoden aikana, mut en mä tohon katkee, makselen huomenna pois.
Muistaakseni edellisen laskunikin olin jo maksanut ennakkoon?
Koitin kyllä kohteliaasti kysellä olisko tää voitu oikasta suoraan jatkumaan jollain samantyppisellä / /hintaisella sopimuksella.?
Kaveri vaan tyrkutti uutta liittymää,ja korosti et kyl sun pitää toi edellinen muodollinen 57 peruslasku hoitaa
Ei sille voi mitään. johon vastasin että en enää ole varma jatkanko tätä liittoa enää.
Ei jaksa enää näitä jos "mikäli tarjouksia ei kuulu".
No ei ole tarjouksia kuulunu nyt teidän myöntämän yli 20 vuoden asiakkuussuhteen aikana kertaakaan.
Toki on nähty 20v aikana hieman kilpailjoita kompensoivat kulta / hopea / pronnssi kampanjat, saatu jotain nimellisiä täkyjä sonera myymälästä, nyttemmin nekin on lopetettu.
Noh kuunnelkaa niitä nauhotuksia,ja tämä asiakkuussuhde todennäköisesti tulee päättymään. ja saisinko vielä täsmällisen päivän milloinka liittomme solmittiin?
-Juha, 949-700...
Ps. miks toi asiakkaan alkamissuhde poistettiin, esim omilta sivuilta ?
Tällä taas pestiin kädet ja pensselit. :)
Toki olin yhteydessä teidän asiakaspalveluun 7,.3.2014 klo 11.24.
Senhän te nauhotitte ja siihen teidän asiakaspalvelijanne sanoi että ei ole muuta mahdollisuutta kun maksaa..
No, välillä mullakin on ollu tiukkaa, 20vuoden aikana, mut en mä tohon katkee, makselen huomenna pois.
Muistaakseni edellisen laskunikin olin jo maksanut ennakkoon?
Koitin kyllä kohteliaasti kysellä olisko tää voitu oikasta suoraan jatkumaan jollain samantyppisellä / /hintaisella sopimuksella.?
Kaveri vaan tyrkutti uutta liittymää,ja korosti et kyl sun pitää toi edellinen muodollinen 57 peruslasku hoitaa
Ei sille voi mitään. johon vastasin että en enää ole varma jatkanko tätä liittoa enää.
Ei jaksa enää näitä jos "mikäli tarjouksia ei kuulu".
No ei ole tarjouksia kuulunu nyt teidän myöntämän yli 20 vuoden asiakkuussuhteen aikana kertaakaan.
Toki on nähty 20v aikana hieman kilpailjoita kompensoivat kulta / hopea / pronnssi kampanjat, saatu jotain nimellisiä täkyjä sonera myymälästä, nyttemmin nekin on lopetettu.
Noh kuunnelkaa niitä nauhotuksia,ja tämä asiakkuussuhde todennäköisesti tulee päättymään. ja saisinko vielä täsmällisen päivän milloinka liittomme solmittiin?
-Juha, 949-700...
Ps. miks toi asiakkaan alkamissuhde poistettiin, esim omilta sivuilta ?
Hei Fuhrer!
Ikävä kuulla tälläisestä :(
Olisiko sinun mahdollista lähettää meille vaikka yksityisviestiä facebookin kautta, niin voisimme katsoa ja keskutella tästä liittymäasiasta hiukan tarkemmin.
Mikäli laitat meille yksityisviestiä facebookin kautta, liitätkö mukaan tämän keskutelun.
https://www.facebook.com/?ref=logo#!/so ... d=some8846
Ikävä kuulla tälläisestä :(
Olisiko sinun mahdollista lähettää meille vaikka yksityisviestiä facebookin kautta, niin voisimme katsoa ja keskutella tästä liittymäasiasta hiukan tarkemmin.
Mikäli laitat meille yksityisviestiä facebookin kautta, liitätkö mukaan tämän keskutelun.
https://www.facebook.com/?ref=logo#!/so ... d=some8846
Noniin. Vaihdoin tuon liittymän ensiksi edullisempaan soneraan. Tänään tuli soneralta postia. Tilausvahvistus. Hyvä asiakkaamme, kiitos tilauksestasi jne. Laskutustapa: paperilasku. Valitsemasi kokonaispaketti START ja sisältää .....valitsemasi kokonaispaketin hinta on 9.90 / kk. Tämä kaikki ekalla A4 lapulla. Hienosti näki lukee 4.0mm kirjasimilla oli tulostettu. Toka sivu teki tiukkaa, palvelukuvaus. Sen kääntösivulla lukee 1.8mm kirjaimilla että paperilasku, JOS (korostan jos isolla, lukee pienellä) valitaan, veloitetaan voimassaolevan hinnaston mukainen maksu. No v.1994 ei ollu valinnanvaraa, lasku tuli ja piste. Maksuton se oli tähän saakka. Soneran omilla sivuilla en äkkiseltään huomannu että olis mitään käytössä olevia lisäpalveluita paperilaskusta. Kysely oli että mitä mieltä olet "sonera omista sivuista" Sieltä ei löytynyt mitään infoa maksullisesta paperilaskusta. Saas nähä pitääkö paperista maksaa. Kummaa että kehotetaan keskustelemaan sopimuksesta facebookissa. No, totta, soitto teidän asiakaspalveluun ei kuulu näköjään ainakaan mun puhepaketteihin, kaks puhelua ja euro ?
Moi! Paperilaskusta peritään tosiaan 2,90€ laskutuslisä. Haluamme kannustaa asiakkaitamme maksuttomaan sähköiseen laskuun, joka voidaan lähettää joko sähköpostitse tai e-laskuna verkkopankkiisi. Ohjeet kytkentään löytyvät noiden linkkien takaa.
Facebook on erittäin hyvä asiakaspalvelukanava. Sitä kautta voit lähettää meille yksityisviestiä, joten voimme käydä liittymäasioita tarkemmin läpi, kuin esimerkiksi näin julkisella keskustelupalstalla. Toki voit soittaakin numeroon 0200 17000. Tästä veloitetaan ainoastaan mpm/pvm eli esimerkiksi Sonera Sopiva -liittymällä 0,099 €/alkava minuutti.
Näiden lisäksi voit lähettää meille palvelupyynnön Omilta Sivuilta tai vaikkapa varata soittoajan, mikäli aikoja on vapaana: http://www.sonera.fi/etsi+apua+ja+tukea#kysy-verkossa
Toivottavasti tämä selvensi asiaa.
Facebook on erittäin hyvä asiakaspalvelukanava. Sitä kautta voit lähettää meille yksityisviestiä, joten voimme käydä liittymäasioita tarkemmin läpi, kuin esimerkiksi näin julkisella keskustelupalstalla. Toki voit soittaakin numeroon 0200 17000. Tästä veloitetaan ainoastaan mpm/pvm eli esimerkiksi Sonera Sopiva -liittymällä 0,099 €/alkava minuutti.
Näiden lisäksi voit lähettää meille palvelupyynnön Omilta Sivuilta tai vaikkapa varata soittoajan, mikäli aikoja on vapaana: http://www.sonera.fi/etsi+apua+ja+tukea#kysy-verkossa
Toivottavasti tämä selvensi asiaa.
Taloussanomat verkkosivuillaan kirjoitti:
Tietoliikenneoperaattori ***** ilmoitti viime vuoden helmikuussa, että vastedes *********** matkapuhelinasiakkailta veloitetaan 1,90 euroa paperilaskusta.
Kuluttaja-asiamiehen mukaan sopimusehto on kohtuuton, minkä vuoksi se valitti asiasta markkinaoikeuteen.
Kuluttaja-asiamiehen mukaan laskun toimittaminen on "kaupan välttämätön osa" ja "kuuluu myyjän perusvelvollisuuksiin".
Lisän periminen edellyttäisi ainakin, että asiakkaille olisi tarjolla ainakin yksi ilmainen ja yleinen maksuvaihtoehto, kuluttaja-asiamies perusteli. Kännykkäasiakkaalla ei välttämättä ole internet-yhteyttä tai verkkopankkitunnuksia. Tekstiviestinä lähetettyjä maksutietoja kuluttaja-asiamies ei pidä lainkaan laskutustapana.
Markkinaoikeus päätyi kieltämään ***** sopimusehdon, jolla kuluttaja-asiakas velvoitetaan maksamaan 1,90 euroa tai sitä enemmän matkapuhelinliittymän paperilaskusta.
Oikeuden mukaan lisämaksu on merkittävä liittymän käytöstä tyypillisesti maksettavaan summaan verrattuna.
Paperilasku olis hieman vajaat 30% mun liittymäpaketista, kohtuullista??
Hei Fuhrer,
Paperilaskun hinta on kaikille sama, riippumatta siitä minkälainen paketti liittymällä on.
Kannustammekin tuohon sähköiseen veloituksettomaan laskutusvaihtoehtoon josta Johannes jo mainitsikin.
Paperilaskun hinta on kaikille sama, riippumatta siitä minkälainen paketti liittymällä on.
Kannustammekin tuohon sähköiseen veloituksettomaan laskutusvaihtoehtoon josta Johannes jo mainitsikin.
Mites toi paperilaskutus maksaa nykyään?
Hei Fuhrer! Paperilaskun toimitusmaksu on 2,90€/lasku.
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.