Kun yritän kirjautua omille sivuille, heitetään minut sivulle jossa kiitetään käynnistä alla on nappi uutta kirjautumista varten. Aina kun yritän kirjautua, tapahtuu tuo sama ilmiö.
Joulukuussa vielä toimi mutta ei enää nyt tammikuussa, mistä oikein on kysymys?
Pitäisi jo kohta päästä katselemaan Mix-paketin kanavavalikoimaa ja ehkä vaihtamaankin jotain.
Sivu 1 / 1
Hei sonnijla!
Omien Sivujen uudistuksen myötä siellä on vielä joitain ongelmia ja tosiaan joskus joillakin asiakkailla tuo kirjautuminenkaan ei onnistu. Itsellä se on taas koko ajan toiminut moitteetta kaikilla selaimilla. Kokeilepa sinä onko selaimen valinnalla merkitystä.
Mix kanavien pakettivaihdot eivät toistaiseksi onnistu Omien Sivujen kautta, joten tämänhetkisen kanavavalikoiman näet osoitteesta http://www.sonera.fi/mix . Pakettien vaihdot hoidetaan asiakaspalvelun kautta, joten voit ottaa yhteyttä vaikka Facebookin kautta yksityisviestillä niin hoidetaan asia sitä kautta kuntoon.
Omien Sivujen uudistuksen myötä siellä on vielä joitain ongelmia ja tosiaan joskus joillakin asiakkailla tuo kirjautuminenkaan ei onnistu. Itsellä se on taas koko ajan toiminut moitteetta kaikilla selaimilla. Kokeilepa sinä onko selaimen valinnalla merkitystä.
Mix kanavien pakettivaihdot eivät toistaiseksi onnistu Omien Sivujen kautta, joten tämänhetkisen kanavavalikoiman näet osoitteesta http://www.sonera.fi/mix . Pakettien vaihdot hoidetaan asiakaspalvelun kautta, joten voit ottaa yhteyttä vaikka Facebookin kautta yksityisviestillä niin hoidetaan asia sitä kautta kuntoon.
Ei ole selaimesta riippuvainen. Tuosta samasta ongelmasta on täällä vaikka miten paljon viestejä joten ihmettelen melkeinpä hämmästyneeltä vaikuttavaa vastausta. Ongelma on niin tarkkaan jo monen kirjoittajan toimesta yksilöity että ongelmakohta ja sitä myöten korjauksenkin pitäisi olla selvä juttu.
Se ette jo kuukauden kestäneeseen virheeseen saada korjausta, on pelkkää välinpitämättömyyttä. Tietotekniikan ammattilaisena ihmettelen todella.
Se ette jo kuukauden kestäneeseen virheeseen saada korjausta, on pelkkää välinpitämättömyyttä. Tietotekniikan ammattilaisena ihmettelen todella.
sonnijla: Kiitokset palautteesta. Minäpä välitän sen Omista Sivuista vastaavalle taholle. Itse huomasin että kaikki sivuston osa-alueet eivät toimi Explorerin kautta, mutta taas Firefoxilla pelittää paremmin joten jotain merkitystä tuolla selaimellakin on, ainakin joidenkin palveluiden kohdalla.
Mutta mitä tosiaan tulee tuohon Mix kanavapakettiin, niin siihen liittyvät muutokset saadaan hoidettua kyllä asiakaspalvelun kautta.
Mutta mitä tosiaan tulee tuohon Mix kanavapakettiin, niin siihen liittyvät muutokset saadaan hoidettua kyllä asiakaspalvelun kautta.
Kyllä se on melkein lottovoitto jos onnistuu kirjautumaan omille sivuille vaikeuksitta. On paljon paikkoja joihin kirjautuminen ongelmatonta. Luulisi Sonerallakin olevan kapasiteettia parempaan.
Tyhjentäkää selaimista välimuisti, poistakaa vanhat tunnarit , jos tallennettu ja tehkää kokonaan uudet tunnarit pankin tunnistuksella. Pitäisi alkaa pelittämään.
Emyl: Kiitos aazielle hyvistä neuvoista. Välimuistin tyhjentäminen sekä kokonaan uusien tunnusten luominen auttaa. Sivustolle kirjautumisessa ei ole nyt hetkeen ollut ongelmia, joten pitäisi onnistua kyllä kunhan tunnukset ovat kunnossa, mutta kiitokset palautteesta joka tapauksessa!
En osaa laittaa uutta kysymystä, mutta yritän näin.
Menin tänään ensimmäisen kerran "omille sivuille"
Itseasiassa menin telefinlandin omille sivuille, se pyysi pankkitunnuksilla kirjautumaan, --ohjautui soneran omille sivuille pyysi kirjautumaan uudelleen ja ohjautui soneran omille sivuille, joita en ole ikinä ennen käyttänyt, vaikka kyllä soeneran asiakas olen. Mikä ihme juttu tämä on. en minä minnekään telefinlandin omille sivuille päätynyt , van soneran omille sivuille. Sitten välillä sivu lataa ja lataa...
sama toistuu aina. mikä ongelma?
Menin tänään ensimmäisen kerran "omille sivuille"
Itseasiassa menin telefinlandin omille sivuille, se pyysi pankkitunnuksilla kirjautumaan, --ohjautui soneran omille sivuille pyysi kirjautumaan uudelleen ja ohjautui soneran omille sivuille, joita en ole ikinä ennen käyttänyt, vaikka kyllä soeneran asiakas olen. Mikä ihme juttu tämä on. en minä minnekään telefinlandin omille sivuille päätynyt , van soneran omille sivuille. Sitten välillä sivu lataa ja lataa...
sama toistuu aina. mikä ongelma?
Ei auta pankkitunnuksilla teko eikä muuten, ulosheitto on varmaa. Tätä osasin kyllä pelätä, kurjaa turhan vuoksi haaskailla pankkitunnuksia, nekään ei ole ilmaisia. Sottaa en edes viitsi kun se on turhan paljon hermoja vievää. Mutta ongelma on- ei ainakaan tällä päiväyksellä tunnu toimivan.
Hei kaikki keskustelijat!
Kiitos viesteistänne.
On totta, että Sonera Omien Sivujen sisäänkirjautumisessa sekä joidenkin osioiden toimivuudessa on ollut ajoittaisia ongelmia. Ongelmat ovat tiedossa ja ongelmakohdat pyritään saamaan korjatuiksi mahdollisimman pikaisesti.
Tässä linkki Sonera Omien Sivujen ohjeisiin ja vinkkeihin, josta löytyy ratkaisuja tiettyihin ongelmatilanteisiin.
http://www.sonera.fi/etsi+apua+ja+tukea ... /haku/Omat Sivut
1rape2! Mikäli Tele Finlandin Oma liittymä -sivulle kirjautumisesi ohjautuu edelleen Sonera Omille Sivuille, pyytäisin sinua ottamaan yhteyttä vikapalvelumme numeroon 0206 90101 (pvm/mpm), joka palvelee ma-pe klo 8-20 ja la 9-16.30.
Ystävällisin terveisin
Tapani V
Kiitos viesteistänne.
On totta, että Sonera Omien Sivujen sisäänkirjautumisessa sekä joidenkin osioiden toimivuudessa on ollut ajoittaisia ongelmia. Ongelmat ovat tiedossa ja ongelmakohdat pyritään saamaan korjatuiksi mahdollisimman pikaisesti.
Tässä linkki Sonera Omien Sivujen ohjeisiin ja vinkkeihin, josta löytyy ratkaisuja tiettyihin ongelmatilanteisiin.
http://www.sonera.fi/etsi+apua+ja+tukea ... /haku/Omat Sivut
1rape2! Mikäli Tele Finlandin Oma liittymä -sivulle kirjautumisesi ohjautuu edelleen Sonera Omille Sivuille, pyytäisin sinua ottamaan yhteyttä vikapalvelumme numeroon 0206 90101 (pvm/mpm), joka palvelee ma-pe klo 8-20 ja la 9-16.30.
Ystävällisin terveisin
Tapani V
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.