Skip to main content
Meille tuli 18.3. Yllä oleva systeemi. Se toimi hyvin ensimmäisen kuukauden. Sitten tuli Elisa tekemään omia virityksiä ja silloin alkoi myös yhteydet tökkiä ja samoin ongelmia tuli Viihteeseenkin. Oletimme että ongelma johtuu Elisan hommista mutta se on jo päättynyt ja yhteydet ovat yhä olemattomat.
Esim. Laskua ei uskalla pankin sivuilla maksaa kun ei voi olla varma, hoituuko se ennen kuin yhteys katkeaa ja ennättikö asia mennä pankinkin järjestelmiin ennen yhteyden katkeamista. Tämä vaan yhtenä vakavammin otettavista ongelmista. Virrat on otettu kaikista vempaimista, jotka ovat järjestelmässä ilman vaikutusta....
Nyt tarttis saada apuja ja pian, tämä kun markkinoitin meille nopampana ja luotettavampana vaihtoehtona entiseen tikkuun verrattuna (tikkukin oli nopeampi kuin nykyinen valokuitu Adsl yhteys).

Olen myös laittanut soittopyynnön soneran asiakaspalvelu numeroon, mutta aika on vasta viikon päästä, minulla ei ole aikaa soitella työaikana ja jonottaa omia asioita. Nyt tilanne on jo niin vakava, että kaipaan vinkkejä ja suoria ja selviä neuvoja ennen ensi perjantain soitoaikaa!! Auttakaa epätietoista!
Hei!

Mikäli yhteydessä esiintyy ongelmaa, niin suosittelen olemaan vikapalveluumme yhteydessä. Voit tarvittaessa jättää ilmoituksen myös Omien sivujen kautta.

Etukäteen olisi hyvä kokeilla seuraavat asiat. Resetoi palvelureititin painamalla reset painiketta pohjassa 30 sekunnin ajan. Jos käytössä on pitkä puhelinkaapeli tai jatkojohto, niin yhteyttä olisi hyvä testata lyhyemmällä kaapelilla ja ilman jatkojohtoa. Puhelinkaapelin pituus olisi hyvä olla 2 metriä tai sen alle. Jos asunnossa on useampia puhelinkaapeleita, niin yhteyttä olisi hyvä testata myös niistä.

Vastaa