Skip to main content
On se nyt kumma että 45 minuutin aikana ei pystytä puheluun vastaamaan
Ei helv... 52 minuuttia saa riittää.. Pitäkää tunkkinne.
Puhelinasiakaspalveluun soittamisen sijaan voit myös jättää Palvelupyynnön Omien Sivujen kautta. Kirjautumiseen tarvitset liittymäsi käyttäjätunnuksen ja siihen liittyvän salasanan.

Vaihtoehtoisesti voit varata soittoajan asiakaspalveluumme, jolloin soitamme sinulle valitsemanasi ajankohtana.

Kiireisissä asioissa suosittelemme kuitenkin puhelinasiakaspalvelua.

T. Susanna
Sonera Asiakaspalvelu
Sonera-asiantuntija kirjoitti:
Puhelinasiakaspalveluun soittamisen sijaan voit myös jättää Palvelupyynnön Omien Sivujen kautta. Kirjautumiseen tarvitset liittymäsi käyttäjätunnuksen ja siihen liittyvän salasanan.

Vaihtoehtoisesti voit varata soittoajan asiakaspalveluumme, jolloin soitamme sinulle valitsemanasi ajankohtana.

Kiireisissä asioissa suosittelemme kuitenkin puhelinasiakaspalvelua.

T. Susanna
Sonera Asiakaspalvelu



Juu, koitin myös varata tuolta aikoja, mutta sivustonne ilmoitti että vapaita palveluaikoja ei ole.

Nyt on viikon verran odotettu niin Omat sivut-palvelun vikailmoituksista, puhelimitse ja tätä kautta saada palvelua vikaan joka piti olla kunnossa jo lauantaina/alkuviikosta. Vastausta mitään kautta en ole saanut että asiaa edes oltaisiin alettu käsittelemään.
Tällä hetkellä viive Vikapalvelun palvelupyyntöjen purkamisessa on noin viikko.

T. Tapio
Sonera Asiakaspalvelu
Soneran asiakas palvelun jonotus ajat ovat niin alansa huippua hitaudessa ettei sitä usko erkkikään.... Tuttava pohti tälläviikolla operaatorin vaihtoa soneralle sanoin älä ihmeessä tähän puljuun ota mitään yhteyksiä.Itse maanantaina jonossa yli tunnin.... Kyllä sapettaa vieläkin.

Vastaa