Moi
Minulla on ollut Kotitv reilun vuoden ja yleisesti ottaen olen ollut ihan tyytyväinen. (Juuri tällä hetkellä kuva tosin pätkii, mutta tiettyyn pisteeseen ymmärrän uuden teknologian lastentaudit.)
Harkitsen nyt kaapeliboxista luopumista. Mitä kokemuksia teillä on Kotitv:n tallentavasta boxista?
Onko käytettävä ja luotettava?
Teemu
Kokemuksia tallentavasta boxista?
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.