Haluan sulkea tilin ja maksaa koko summan kerralla, mutta ei löydä missä ne.
Miten voin maksaa koko laskun kerralla?
Sivu 1 / 1
Hei necroalgen,
Minkä tilin sulkemisesta on kyse? Lisäätkö asiakasnumeron käyttäjätunnuksen profiiliin (Omat asetukset -> Profiili -> Asiakasnumero) niin voidaan tutkaista asiaa tarkemminkin.
Mikäli kyse on liitttymän irtisanomisesta, suosittelen olemaan yhteydessä suoraan asiakaspalveluun 0200 17000.
Minkä tilin sulkemisesta on kyse? Lisäätkö asiakasnumeron käyttäjätunnuksen profiiliin (Omat asetukset -> Profiili -> Asiakasnumero) niin voidaan tutkaista asiaa tarkemminkin.
Mikäli kyse on liitttymän irtisanomisesta, suosittelen olemaan yhteydessä suoraan asiakaspalveluun 0200 17000.
Uusi omat sivut käsittämätön , missa ma voi maksuu koko lasku puhelimilta ilman lisäkustannuksia käyttämätön yhteys ?
Chat ei toimi nyt , ja ma en voi soitta soneralla , koska ma puhun vähän suomeksi .
Chat ei toimi nyt , ja ma en voi soitta soneralla , koska ma puhun vähän suomeksi .
necroalgen: Mikäli kyse on Sonera Rahoituksen kautta ostetusta puhelimesta, voit maksaa loppuosan puhelimesta esim. viimeisimmällä laskulla. Laskussa kerrotaan paljonko laitemaksuja on vielä jäljellä ja voit maksaa ne kerralla käyttämällä laskussa olevaa viitettä.
Jos puhelinta maksetaan matkapuhelinliittymän kanssa samalla laskulla, voi laitemaksut eräännyttää tulevaan laskuun vain Asiakaspalvelun kautta. Olethan siinä tapauksessa yhteydessä 0200 17000 . Asiakasneuvojamme auttavat sinua myös englanniksi jos suomen kieli on hankalaa.
Jos puhelinta maksetaan matkapuhelinliittymän kanssa samalla laskulla, voi laitemaksut eräännyttää tulevaan laskuun vain Asiakaspalvelun kautta. Olethan siinä tapauksessa yhteydessä 0200 17000 . Asiakasneuvojamme auttavat sinua myös englanniksi jos suomen kieli on hankalaa.
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.