Suosittelen lataamaan ja polttamaan CD:lle vaikkapa Ubuntu linuxin levyn. Sillä voi koneen käynnistää ja asioida netissä kun systeemi on käynnissä pelkältä CD-levyltä.
Kone toimii siten hitaasti mutta toimii. Pankkiasiat saa hoidettua. Live-CD käyttö ei koske lainkaan mikron kiintolevyyn joten ei se mitään sieltä sekoitakaan, voi sitten paremmalla ajalla siivota ja poistaa viruksia.
Ja koska live-käytössä ei mitään talleteta mihinkään, niin ei ole vaaraa saada koneeseensa uusia pöpöjä.
Kone solmussa, nettiin olisi päästävä.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.