Tällainen tyhmä kysymys: Miksi kopioitujen kuvatiedostojen määrä oli tänään, käynnistäessäni kopioinnin, paljon pienempi, kuin viimeksi lopettaessani sen? Pakkaako ohjelma niitä? Vai poistaako jotain, kopioidakseen uudelleen?
27.1. määrä oli 10.6gt, tänään 2.2. 9,01 gt ?
3.2. toinen tyhmä kysymys, kun kopioitujen tiedostojen listalla monet tiedostot on kopioitu kahteen kertaan peräkkäin, niin mikä sen saa aikaan, kun ei ne siinä välissä ole muuttuneetkaan. Turhaa painolastia vaan ovat.
Kopioitujen tiedostojen määrän vaihtelu
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.