Skip to main content

KORJATKAA WEBMAIL!!!!

  • December 11, 2014
  • 14 kommenttia
  • 31 katselukertaa

Nyt on Soneran aika herätä!!!

SONERA EI HOIDA PERUSTEHTÄVÄÄNSÄ

ELI ASIAKKAIDEN MAKSAMIA PERUSPALVELUITA!

Sonera tuhlaa aikaa turhanpäiväiseen nettisivujen ULKONÄÖN korjailuun!!!

MUTTA WEBMAIL KAATUU JATKUVASTI JA TUHOAA KIRJOITETTAVANA OLEVAN MEILIN (eka automaattinen tallennus on vasta 5 minuutin kohdalla! Joka sanan jälkeen ei voi itse tallentaa, niin työstä ei tule mitään!)

KANSIOT OVAT HUKASSA!
http://tinyurl.com/6j3ytar

KALASTATTE IDOITA YLEISÖLTÄ RAHAPALKINNOILLA!


[u:2oll8wah]TÄSSÄ ON TEILLE AIVAN ILMAINEN NEUVO:

HOITAKAA MAKSETUT PERUSTOIMINNOT KUNTOON![/u:2oll8wah]

14 kommenttia

  • Aloittaja
  • Savumerkittäjä
  • November 28, 2011
Ongelma edelleen sama!

Olen kuvasin illalla videon, jossa tuo kuvan vika ja pari muuta versiosta samasta viasta tulee esiin lukuisia kertoja muutamassa minuutissa!

Vika EI ole koneessani tai asetuksissa, sitä on turha tyrkyttää vastaukseksi!

Kaikki muut paitsi Soneran Webmail toimivat moitteita.

Mihin osoitteeseen lähetän videon?

  • November 30, 2011
Vastaan tähän ketjuun: Mitään suoraa sähköpostiosoitetta mihin voisi videomateriaalia lähettää, ei valitettavasti ole. Mutta jos saat videon ladattua nettiin ladattavaksi / katsottavaksi, voit liittää palvelupyynnön kautta tehtävään vikailmoitukseen linkin videoon.

  • December 21, 2011
On se kyllä käsittämätöntä tuo webmailin toiminta ja miksi sitä ei saada kuntoon.

- sisäänkirjautuminen ei useinkaan onnistu

- sisäänkirjautuminen on nykyisin todella hidasta

- avatut viestit sulkeutuvat usein itsestään pian avaamisen jälkeen (potkaisee takaisin saapuneiden päänäkymään)

- välillä Saapuneet -kansion vieressä on numeroina uudet saapuneet viestit, välillä ei

- välillä saapuneissa viesteissä on harmaa pohja, välillä ei

- välillä lähetettyihin viesteihin tulee kappaleiden väliin yhden lisätyn rivin sijasta useampi

  • December 21, 2011
Hei JiiPee73!
Olethan yhteydessä Tekniseen Asiakaspalveluumme , jotta kuvaamasi virhetilanteet voidaan tutkia ja korjata.

  • December 21, 2011
Hilda kirjoitti:
Hei JiiPee73!
Olethan yhteydessä Tekniseen Asiakaspalveluumme , jotta kuvaamasi virhetilanteet voidaan tutkia ja korjata.


Olen ollut aiemmin yhteydessä näistä asioista jo aikaa sitten yhteydessä teihin, mutta parannusta ei ole tapahtunut. Hämmästyttävää oli että kuulosti että asiakaspalvelussa ei oltaisi aiemmin kuultukaan näistä pitkään jatkuneista ongelmista joita itse kullakin näyttää olevan.

  • February 28, 2012
Aivan samat ym. kirjaantumisongelmat jatkuvat!

Äskenkin jouduin 9 kertaa antamaan käyttäjätunnuksen ja salasanan, ennen sisäänpääsyä.

(kyllä ne olivat oikein joka kerta!)

Hiirellä kopiointi ei toimi vieläkään!!

-Jan

  • February 28, 2012
Hei Jankro!

Kokeilin webmail kirjautumista ja se näytti ainankin tällä hetkellä toimivan, eikä mitään vikatilannetta palvelun kanssa ole tiedossa.

Mitä internet selainta käytät ja oletko kokeillut toisella selaimella? Kannattaa myös tarkistaa että tietokoneen päivitykset ovat ajantasalla. Tarkista myös tietokoneen kellonaika ja päivämäärä, että ne täsmäävät. Oletko kokeillut kirjautua sähköpostiin toiselta koneelta?

Mikäli ongelma jatkuu ja olet oman koneesi jo tarkistanut voit jättää vikailmoituksen sivuiltammepalvelupyyntö lomakkeella.

  • February 28, 2012
Kokeiltu on 6-7 :llä eri koneella, kolmessa eri paikassa Tamperetta, XP:llä ja Win7:llä, ei ole kokeiltu muilla selaimilla, koska en muita käytä kuin Firefoxia. Vika alkoi viimeisen webmail päivityksen jälkeen.

-Jan

  • March 5, 2012
Toinen asia mikä alkaa suuresti ottamaan päähän on takaisin-painikkeen outo toiminta.

Kun selaa postia ja painaa takaisin painiketta, lennähtää ulos koko webmailistä!!??

Päivittäin kun käyttää työssä Sonera hosted -postia ja siinä tuo takaisin painike toimii kuten pitääkin, tulee väkisinkin mieleen miksi se ei voi toimia yksityispuolellakin samalla tavalla??

  • March 5, 2012
Hei Jankro

Testasin tuota kirjautumista Windows 7:lla, Vistalla ja Windows XP:llä. Kaikissa koneissa Firefoxin uusin versio 10.0.2. Kaikissa koneissa kirjautuminen toimi ongelmitta. Koneissa viimeisimmät ohjelmistopäivitykset ja service packit.

Onko Windows koneissa kaikissa viimeisimmät päivitykset (windows päivitykset, java, yms.) ja mikä versio Firefox selaimesta käytössäsi on? Onko Firefox selaimessa käytössä jotain lisäosia?

Mikäli nuo sähköpostiongelmat jatkuvat, niin suosittelen jättämään vikailmoitusta palvelupyyntö lomakkeella. Ilmoita lisätiedot kentässä ainankin selaimen versionumero ja käyttöjärjestelmän tiedot.

Kun kirjaudut webmailiin, niin sinulle aukeaa nettiselaimeesi käyttöliittymä sähköpostiin. Osoiterivillä oleva osoite ei vaihdu enää vaikka klikkaat sähköpostin linkkejä. Web selaimen oma takaisin nappi siirtyy takaisin edelliseen osoitteeseen joka osoiterivillä on ollut. Kun osoiterivillä oleva osoite ei vaihdu, niin selain ei voi siirtyä tällöin muualle kuin ulos webmailista. Navigointi Soneran webmailissa tapahtuu siis sähköpostin omilla napeilla.

  • March 5, 2012
Marko- kirjoitti:
Hei Jankro

Kun kirjaudut webmailiin, niin sinulle aukeaa nettiselaimeesi käyttöliittymä sähköpostiin. Osoiterivillä oleva osoite ei vaihdu enää vaikka klikkaat sähköpostin linkkejä. Web selaimen oma takaisin nappi siirtyy takaisin edelliseen osoitteeseen joka osoiterivillä on ollut. Kun osoiterivillä oleva osoite ei vaihdu, niin selain ei voi siirtyä tällöin muualle kuin ulos webmailista. Navigointi Soneran webmailissa tapahtuu siis sähköpostin omilla napeilla.


Mutta niinhän tapahtuu myös Sonerahosted webmail käytössä. Miksi siellä Back toimii normaalisti?

Selaimista on kaikissa käytössä tuo 10.0.2 ja viimeisimmät Winukan päivitykset, samoin kuin Java ja Flash:kin.

Lisäksi yhdellä koneella tulee "1 [MISSING ASSET: [mbox.inet.fi, Mail, list-range-separator] 50 [MISSING ASSET: [mbox.inet.fi, Mail, list-counts-separator] 155"
Tuohon INBOX:in otsikkoriville, missä pitäisi olla nuo kelausnuolet??

-Jan

  • March 5, 2012
Sonera hoasted mailin palvelun pohjana toimii Microsoft Exchange joten tästäkin syystä palvelu toimii hieman eritavalla. Sonera hoasted mailiin kirjaudutaan light versioon jos käytössä jokin muu kuin Internet Explorer. Tällöin osoiterivillä oleva osoite vaihtuu kun valitaan esim. luonnokset kansio tai lähetetyt kansio. Tästä syystä selaimen oma takaisin nappi ei siirry ulos palvelusta. Osoiterivilla oleva osoite on pitkä ja muutos osoitteessa pieni, joten siitä syystä muutos voi jäädä huomaamatta.

Tästä ongelmasta olemme laittaneet tietoa eteenpäin:
1 [MISSING ASSET: [mbox.inet.fi, Mail, list-range-separator] 50 [MISSING ASSET: [mbox.inet.fi, Mail, list-counts-separator] 155

Tämä ongelma pitäisi korjaantua kun vaihdat Firefox selaimen oletuskieleksi suomen. Asetus löytyy Työkalut >> Asetukset >> Sisältö >> Kielet. Klikkaa valitse ja lisää suomi listalle ensimmäiseksi.

  • July 11, 2013
Eli "vika" on käyttäjän päässä selaimessa?! Ette voi olla tosissanne. Aivan naurettavaa. Huomasin, että tämä ongelma on ollut olemassa jo 2011. Hyvää työtä!

EDIT: Tämä viesti siis koskee tätä "MISSING ASSET"-ongelmaa.

  • July 11, 2013
Juu, tuo on mielenkiintoista. Joudun päivittäin kirjautumaan webmailiin 30-40 kertaa, kun joko aikakatkaisu potkii pihalle, tai sitten Sonera Hosted mailia työssä käyttävänä olen painanut takaisin nuolta!!

Arvatkaa miten paljon tuo "ominaisuus" ottaa päähän! Manaan Soneraa useaan kertaan joka päivä.

-J-