Hyvää päivää Sonera Asiantuntijat ja muut keskustele palstan keskustelijat.
Ensinnäkin hienoa, että tälläinen palvelu löytyy kiitokset siitä, mutta samalla pientä parannusehdotusta palstaan. Keskustelupalsta palvelisi huomattavasti paremmin, jos ongelmatilanteita ratkottaisiin myös viikonloppuisin, sillä esim KaapeliTV ongelmat esiintyvät useasti viikonloppuisin ja viikonloppuisin juurikin ihmisillä on enemmän aikaa katsoa ohjelmistoa. Sama ongelma on KotiTV:n puolella, joka päivästä kuitenkin maksetaan enemmän tai vähemmän, kuitenkin useimmiten yleiset ongelmatilanteet tuntuvat ratkevan vasta kun arki alkaa (toivottavasti olen väärässä).
Nytkin jo eilen harmillisesti alkanut Canal Sport 1 ongelma uhkaa jatkua ja jatkua. Viikonloppuisi uskoisin kuitenkin vikapäivystyksenkin olevan aktiivisena, kulkeutuuko heille mahdollisesti ollenkaan tämän palstan avulla tulleet vika ja häiröilmoitukset? Häiriötiedotteissakaan en huomannut että olisi kirjattu ongelmasta mitään, rehellisesti vain viat ylös ja korjausaikataulu, niin pitkäksi venähtyneet jonotukset vika-asiakaspalveluun jäisivät tekemättä.
Hyvää jatkoa
-pope2020
Sivu 2 / 2
Voiko Soneran asiantuntija ottaa joko tälle tai TV-palveluissa olevaan viestiketjuun kantaa, mikä tulee olemaan Soneran tarjoama hyvitys 4,5 päivän katkoksesta.
On tämä kyllä kummaa touhua Soneralta. Ilmeisesti siellä ajatellaan, että maine on jo niin pohjamudissa niin ei sitä edes kannata yrittää korjata parempaan päin.
Onhan se kumma, jos on kuukausi aikaa korjata asia, ja mitään ei tapahdu niin josssain on jotain vialla ja pahasti. Ei ne Canal Plussaltakaan varmaan ihan huvin vuoksi Soneraa spämmää. Joltain kahden hengen nyrkkipajalta tällaista voisi odottaa, mutta ei Soneralta tai tällä hetkellä kyllä voi. Minäkin kirjoitin tälle palstalle tästä viasta jo 18.8. ja toiminta oli kuten arvata saattoi, ei mitään.
Joku jo sanoikin Super Bowlista. Itse olin siinäkin asiassa kaukaa viisas ja otin antenniboxin ja sisäantennin jo päivällä komerosta, kun arvasin että joku unohtaa Soneralla painaa salaukset pois. No niinhän siinä kävikin tai no nyt tuli kyllä selväksi, ettei siellä lueta kanavilta tulevia viestejä tai infoja yhtään. Kaikki menee suoraan roskiin eli ei siellä kukaan tiennyt Super Bowlista tai siitä että sen saa avata.
Ehkä siellä Soneralla jotain tapahtuu, tai sitten ei. Seuraavaa pimennystä odotellassa. Se on varmaan muutaman viikon päästä oleva Cable Open viikonloppu. Kiitos ja näkemiin.
Onhan se kumma, jos on kuukausi aikaa korjata asia, ja mitään ei tapahdu niin josssain on jotain vialla ja pahasti. Ei ne Canal Plussaltakaan varmaan ihan huvin vuoksi Soneraa spämmää. Joltain kahden hengen nyrkkipajalta tällaista voisi odottaa, mutta ei Soneralta tai tällä hetkellä kyllä voi. Minäkin kirjoitin tälle palstalle tästä viasta jo 18.8. ja toiminta oli kuten arvata saattoi, ei mitään.
Joku jo sanoikin Super Bowlista. Itse olin siinäkin asiassa kaukaa viisas ja otin antenniboxin ja sisäantennin jo päivällä komerosta, kun arvasin että joku unohtaa Soneralla painaa salaukset pois. No niinhän siinä kävikin tai no nyt tuli kyllä selväksi, ettei siellä lueta kanavilta tulevia viestejä tai infoja yhtään. Kaikki menee suoraan roskiin eli ei siellä kukaan tiennyt Super Bowlista tai siitä että sen saa avata.
Ehkä siellä Soneralla jotain tapahtuu, tai sitten ei. Seuraavaa pimennystä odotellassa. Se on varmaan muutaman viikon päästä oleva Cable Open viikonloppu. Kiitos ja näkemiin.
Canal+ Sport 1 -kanavalla ollut vika on korjattu ja kanava näkyy jälleen normaalisti.
Ongelmaan liittyvistä hyvityspyynnöistä on mahdollista ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme joko puhelimitse tai lähettämällä asiasta viestin Omien Sivujen lähetä viesti asiakaspalveluun -lomakkeella.
Pahoittelemme häiriöstä aiheutunutta haittaa.
T. Sami
Sonera Asiakaspalvelu
Ongelmaan liittyvistä hyvityspyynnöistä on mahdollista ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme joko puhelimitse tai lähettämällä asiasta viestin Omien Sivujen lähetä viesti asiakaspalveluun -lomakkeella.
Pahoittelemme häiriöstä aiheutunutta haittaa.
T. Sami
Sonera Asiakaspalvelu
Sonera-asiantuntija kirjoitti: Canal+ Sport 1 -kanavalla ollut vika on korjattu ja kanava näkyy jälleen normaalisti.
Ongelmaan liittyvistä hyvityspyynnöistä on mahdollista ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme joko puhelimitse tai lähettämällä asiasta viestin Omien Sivujen lähetä viesti asiakaspalveluun -lomakkeella.
Pahoittelemme häiriöstä aiheutunutta haittaa.
T. Sami
Sonera Asiakaspalvelu
Terve Sami,
laitoin vikatilanteesta viestiä Omien sivujen kautta lähetetyllä lomakkeella. Samalla kyselin hieman hyvitystä, koska jouduin turvautumaan toisen palvelun tarjoajan ottelulähetykseen (maksullinen). Sain äskettäin viestin, missä ongelmaa pahoiteltiin ja kerrottiin vian korjaantumisesta. Tuossa ei kuitenkaan kommentoitu mitenkään hyvitystä esim. kk-hinnasta. Osaatko sinä sanoa mitään tuohon liittyen, onko mahdollista saada hyvitystä kun useampikin peli meni viikonlopulta sivu suun?
t. Kimmo
KinZZa kirjoitti: [quote="Sonera-asiantuntija":6fut756x]Canal+ Sport 1 -kanavalla ollut vika on korjattu ja kanava näkyy jälleen normaalisti.
Ongelmaan liittyvistä hyvityspyynnöistä on mahdollista ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme joko puhelimitse tai lähettämällä asiasta viestin Omien Sivujen lähetä viesti asiakaspalveluun -lomakkeella.
Pahoittelemme häiriöstä aiheutunutta haittaa.
T. Sami
Sonera Asiakaspalvelu
Terve Sami,
laitoin vikatilanteesta viestiä Omien sivujen kautta lähetetyllä lomakkeella. Samalla kyselin hieman hyvitystä, koska jouduin turvautumaan toisen palvelun tarjoajan ottelulähetykseen (maksullinen). Sain äskettäin viestin, missä ongelmaa pahoiteltiin ja kerrottiin vian korjaantumisesta. Tuossa ei kuitenkaan kommentoitu mitenkään hyvitystä esim. kk-hinnasta. Osaatko sinä sanoa mitään tuohon liittyen, onko mahdollista saada hyvitystä kun useampikin peli meni viikonlopulta sivu suun?
t. Kimmo[/quote:6fut756x]
Mielestäni tuo Samin vastaus oli aika hyvä typistys koko Soneran linjaan. Ei paljon aleta omia mokia selittelemään vaan ohitetaan asia olan kohautuksella ja tuommosella "tyhjää sillisalaattia"-vastauksella.
Ja joku tais aiemminkin mainita, että naurettavaa kun tällaisessa tilanteessa asiakas on se jonka pitää korvauksia alkaa anomaan. Toisekseen joku alle viiden euron hyvitys tuskin tilaajia paljon hyödyttää kun pelit jäivät näkemättä. Kun vika kerran oli maanlaajuinen ja täysin Soneran omaa laiskuutta/huolimattomuutta ni todellakin tämän tulisi huomioida Canal+ Sport 1-kanavan tilaajien seuraavassa kuukausilaskussa!
PS. Aiemmin tossa mainitsin tuon Super Bowlin joka jäi näkemättä Soneran töppäämisen takia. Oli myös viimeinen kerta kun soitan ko. lafkan asiakaspalveluun. Juuri pelin alla vikapalvelusta vastattiin ja oltiin ihan hämillään kaikesta. Asiakaspalvelija käski sitten palaamaan asiaan HUOMENNA! Ei hyvää päivää sentään...
Nää monopolifirmat ovat kyllä kaikella tapaa yksi helv*tin syöpä!
Olen lähettänyt "omien sivujen" kautta tiedustelun mahdollisesta hyvityksestä Canal Sportin "pimeiden päivien" ajalta. Sieltä ei kuitenkaan ole minkäänlaista vastausta tullut, asiakaspalveluunkin on valovuoden mittainen jono, eikä kiinnosta kasvattaa puhelinlaskua kuuntelemalla hissimuzakia. Onko oletettavissa, että lasku saapuu jälleen ajallaan ja täysimääräisenä, ja se on myös sellaisena maksettava.. sanktion uhalla??
Itsekin lähetin viestin "omien sivujen" kautta saamatta minkäänlaista vastausta. Soitin laskutukseen tänään ja parinkymmenen minuutin jonotuksen jälkeen pääsin tiedustelemaan asiaa. Kuulemma ruuhkaa, jep-jep! Täysimääräisenä on lasku tulossa mutta sain luvan vähentää 15 euroa maksettavasta summasta. Jotain hyvitystä sentään.
Vielä kun jaksaisi vikailmoitukseen jonottaa maksukanavien pikselöitymisongelmien ja äänen pätkimisen takia, yli 20 minuutin jono sinnekin nauhoituksen mukaan. Välillä kanavat katoavat kokonaan eikä auta perusjipotkaan kuten tehdasasetusten palauttaminen ja kanavien uudelleen haku. Ilmeisesti vika on taas tedossa jonon pituudesta päätellen mutta toiveajattelua että siitä häiriöilmoitussivulla olisi mitään mainintaa. Kaikki vain jonoon soittamaan oman vikailmoituksensa.
Vielä kun jaksaisi vikailmoitukseen jonottaa maksukanavien pikselöitymisongelmien ja äänen pätkimisen takia, yli 20 minuutin jono sinnekin nauhoituksen mukaan. Välillä kanavat katoavat kokonaan eikä auta perusjipotkaan kuten tehdasasetusten palauttaminen ja kanavien uudelleen haku. Ilmeisesti vika on taas tedossa jonon pituudesta päätellen mutta toiveajattelua että siitä häiriöilmoitussivulla olisi mitään mainintaa. Kaikki vain jonoon soittamaan oman vikailmoituksensa.
Palvelupyyntöjen käsittelyssä jono on nyt noin viikon mittainen. Kaikki lähetyt palvelupyynnöt käsitellään, mutta viive käsittelyssä on tällä hetkellä tavallista pidempi.
T. Tapio
Sonera Asiakaspalvelu
T. Tapio
Sonera Asiakaspalvelu
Onko jollain muulla Canal Sport 1 taas kadoksissa? Lisäksi Sport 3 näyttää SVT:n aamu-uutisia... Näin ainakin täällä Turussa.
Vaihteeksi vikaa lähetyksissä. Kuva ja ääni pätkinyt muutaman tunnin ajan. Alkaa olemaan perusominaisuutena nämä jatkuvat ongelmat.
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.