Skip to main content

korkea pingi

  • December 11, 2014
  • 3 kommenttia
  • 0 katselukertaa

Hei.

Minulla tämä laajakaista ollut vasta alle viikon. Alku päivät meni aivan loistavasti, nopeus oli hyvä ja viive oli siinä 35-50. Mutta nyt sitte tässä pari päivää sitten netin nopeus on laskenut huomattavasti mitä oli silloin alussa ja viive on noussu 100-150. Mikä tässä ny mättää?

3 kommenttia

  • May 8, 2013
Hei Tonza,

Minkälaisesta yhteydestä mahtaa olla kyse? Millä olet tuota viivettä mittaillut?
Olethan käynnistellyt laitteita uudelleen ja varmistellut että kaapelit ja laitteet ovat kunnossa? Onko koneella muita ohjelmia jotka käyttävät yhteyttä?

Lisäisitkö asiakasnumerosi tietoihisi niin voimme tarkistella liittymääsi hieman paremmin. Lisääminen onnistuu valitsemalla Omat asetukset >> Profiili >> Asiakasnumero.

Voit laittaa asiakasnumeron tilalle myös tilausnumeron tai liittymänumeron, jos sinulla ei asiakasnumeroa ole vielä tiedossa. Jos laitat liittymänumeron joka on muodossa 333-123456 tai 346-123456, niin jätä "-" merkki välistä pois.

  • May 8, 2013
Minulla on kiinteä laajakaista ADSL 8M. Olen mittaillut sillä teidän sivulla olevalla nopeusmittarilla. Olen sammutellut ja tarkastanu kaapelit. Ei ole muita ohjelmia jotka käyttää yheyttä. Peleissä olen huomannut tuon saman että pingi on noussu, silloin alku päivinä oli pingi 50-60 nyt se on 150-200. Laitoin nyt sen asiakasnumeron.
Kiitos nopeasta vastauksesta.



No nyt tuo taas näyttää toimivan hyvin. Mikähä ollu aikaisemmin.

  • May 8, 2013
Hei Tonza,

Hyvä että lähti toimimaan normaalisti. Jos ongelmat palaavat, niin suosittelen olemaan vikapalveluumme yhteydessä, niin voimme selvittää ongelmaa tarkemmin.

Voi olla että kyseessä oli joku väliaikainen häiriö.

Voit jättää vikailmoituksen palvelupyyntölomakkeella tai soittamalla vikapalveluun 0206 90101, ma-pe 8-20, la 9-16.30.