Onko mahdollista saada jonkinlaista korvausta puhelinkulujen takia. Olen joutunut soittamaan teille kohta kahden tunnin edestä koti-tv asioissa. Ja joka kerta (paitsi yksi) vika on ollut teidän päässä. Milloin on laskussa vikaa, milloin tilatut kanavapaketit ei alakkaan näkymään, milloin ilmaisjakso ei loppunutkaan näkymästä ym,ym. Näyttää siltä, että myytte puolivillasta palvelua halvalla, ja keräättekin sitten rahat tuolta puhelinlaskujen puolelta. Olen ollut myös omien sivujen kautta teille yhteydessä, mutta eipä sieltäkään mitään kuulu 2 viikon odottelun jälkeenkään.
Ja arvaankin teidän vastauksen. Soita laskutukseen.
Ja taas lisää puhelinkuluja
Korvauksen saaminen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.