Hei!
15.-27.8 olleen käyttökatkoksen vuoksi lähetin soneralle sähköisesti näiden sivujen kautta korvausvaatimuksen tuolta kahden viikon katkosajalta. Viestiin ei koskaan vastattu sähköpostitse tai minulle siitä soitettu. Noin viikkoa myöhemmin jätin soittopyynnön (varasin puhelinajan) ja minulle asiakaspalvelusta soitettiinkin. Otin kyseisen asian puheeksi ja asiakaspalvelusta sanottiin, että asiaa ei puhelimitse voi hoitaa vaan hän ohjasi minut tekemään korvausvaatimuksen sähköisesti näiden sivujen kautta tekniseen tukeen koska he näkevät vikailmoitukset. Tein kyseisten ohjeiden mukaisesti korvausvaatimuksen ja vielä laskun oikaisuvaatimuksen mutta yhteenkään näistä vaatimuksista ei ole mitenkään vastattu. 20.9 tietämillä yhteyteni pätki taas ja tein vikailmoituksen. Teknisestä soitettiin asiasta. Kysyin lähettämästäni korvausvaatimuksesta ja sanoivat, että vikailmoituksen näkevät mutta laskutusasioita eivät voi hoitaa. 27.8.2010 jättämäni sähköinen viesti on jo tässä vaiheessa ollut teillä reilusti yli kuukauden käsiteltävissä.
Lähde: Viestintävirasto
Virhe laajakaistapalveluissa ja käyttökatkokset
Olet oikeutettu korvaukseen suoraan teleyritykseltä, jos laajakaistapalvelun laatu ei vastaa
* sopimuksen ehtoja
* palvelun markkinoinnissa annettuja tietoja.
Korvattava palvelun virhe on esimerkiksi pitkä käyttökatkos, joka ei johdu sopimuksessa mainituista poikkeuksista, kuten esimerkiksi verkko- tai muista huoltotöistä.
Asiakkaalla on oikeus vaatia teleyritystä korjaamaan laajakaistapalvelun ongelmat ja virheet. Jos virhettä ei voi korjata, olet oikeutettu hinnanalennukseen tai hyvitykseen.
Palvelun käyttökatkoksissa vakiohyvitys on vähintään 15 euroa kultakin alkavalta keskeytysviikolta. Korvaus voi olla kuitenkin enintään 120 euroa.
Mikäli tämä asia ei ala hoitua puhelinaspan eikä sähköisen aspan kautta, eikä tätä viestiä tämänkään sivuston kautta noteerata/hoideta tulen olemaan yhteydessä kuluttajasuojaviranomaiseen koska tässä kuluttajalla alkaa keinot loppua kesken ellei asiaa mitään kautta voi asiallisesti hoitaa.
Näin kauniisti sanottuna näin yksikertaisen asian hoitaminen kuukausitolkulla alkaa keljuttamaan.
Sivu 1 / 1
Laajakaistaliittymäsi tiedoista ei löydy keskeneräistä reklamaatiota. Tämän keskustelupalstan kautta ei reklamaatioita käsitellä, mutta voit lähettää viestin Asiakaspalvelulle palvelupyyntölomakkeella. Lomakkeella ei varsinaisesti ole valintaa reklamaatiolle, mutta valinnat Laskutusta > Laskun lisäselvitystä osuvat lähelle oikeaa. Viimeisen sivun Lisätiedot-kenttään voit kertoa tarkemmin mistä asiassa on kyse.
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.