Skip to main content
Minulle tuli viesti että

"Hei, postitimme sinulle uuden palvelureitittimen ja ohjeen Sonera Viihde päätelaitteiden kytkemiseksi. Voit ottaa pavelureitittimen nyt käyttöösi. T. Sonera"

hetki tämän jälkeen saapui:

"hyvä asiakkaamme, Sonera Viihde -palvelusi on toimitettu ja valmis käyttöönotettavaksi Terveisin, Sonera Asiakaspalvelu"


tarkoittaako tämä mahdollisesti, että kyseiset laitteet ovat jo postissa? onkohan mahdollista saada seuranta koodia tai vastaavaa?

en tällä hetkellä tiedä kuin tilaus numeroni.
Hei Esa-a,

Lisäätkö asiakasnumerokenttään tilausnumeron. Lisääminen onnistuu valitsemalla Omat asetukset >> Profiili >> Asiakasnumero.
tilaus numero lisätty
Hei Esa-a,

Laitteet näyttäisivät vielä olevan postin toimitettavana. Lähetin sinulle postin seurantatunnuksen tekstiviestillä tiedoissamme näkyvään yhteysnumeroon. Tulihan se perille?

Laitteet on mahdollisesti tänään klo 16 jälkeen noudettavissa lähimmästä postista, mutta asia kannattaa tarkistella vielä Postin seurannasta.
Kiitos erittäin paljon, sain seuranta koodin 🙂
Lainataan ketjua, kun on samasta asiasta kyse.

Viime viikon keskiviikkona tuli tieto, että Viihde on kytketty. Postista ei ole kuulunut mitään ilmoitusta.

Laitoin asiakasnumerokenttään Sonera Viihde käyttäjänumeron. Voitteko lähettää minulle seurantakoodin Itellan pakettiin?

Tack!
Hei Jjs,

Laitoin yhteysnumeroosi tekstiviestillä postin seurantatunnuksen. Laitteet näyttäisivät olevan postissa noudettavissa.

Vastaa