Skip to main content

koska laitteet saapuvat?

  • December 11, 2014
  • 6 kommenttia
  • 1 katselukerta

Minulle tuli viesti että

"Hei, postitimme sinulle uuden palvelureitittimen ja ohjeen Sonera Viihde päätelaitteiden kytkemiseksi. Voit ottaa pavelureitittimen nyt käyttöösi. T. Sonera"

hetki tämän jälkeen saapui:

"hyvä asiakkaamme, Sonera Viihde -palvelusi on toimitettu ja valmis käyttöönotettavaksi Terveisin, Sonera Asiakaspalvelu"


tarkoittaako tämä mahdollisesti, että kyseiset laitteet ovat jo postissa? onkohan mahdollista saada seuranta koodia tai vastaavaa?

en tällä hetkellä tiedä kuin tilaus numeroni.

6 kommenttia

  • September 16, 2013
Hei Esa-a,

Lisäätkö asiakasnumerokenttään tilausnumeron. Lisääminen onnistuu valitsemalla Omat asetukset >> Profiili >> Asiakasnumero.

  • September 16, 2013
tilaus numero lisätty

  • September 17, 2013
Hei Esa-a,

Laitteet näyttäisivät vielä olevan postin toimitettavana. Lähetin sinulle postin seurantatunnuksen tekstiviestillä tiedoissamme näkyvään yhteysnumeroon. Tulihan se perille?

Laitteet on mahdollisesti tänään klo 16 jälkeen noudettavissa lähimmästä postista, mutta asia kannattaa tarkistella vielä Postin seurannasta.

  • September 17, 2013
Kiitos erittäin paljon, sain seuranta koodin :)

  • November 25, 2013
Lainataan ketjua, kun on samasta asiasta kyse.

Viime viikon keskiviikkona tuli tieto, että Viihde on kytketty. Postista ei ole kuulunut mitään ilmoitusta.

Laitoin asiakasnumerokenttään Sonera Viihde käyttäjänumeron. Voitteko lähettää minulle seurantakoodin Itellan pakettiin?

Tack!

  • November 25, 2013
Hei Jjs,

Laitoin yhteysnumeroosi tekstiviestillä postin seurantatunnuksen. Laitteet näyttäisivät olevan postissa noudettavissa.