Tilasin Joulukuun puolessa välissä N900 puhelimen+liittymän ja puhelimen toimittaminen kesti helmikuun puoleen väliin saakka ja sieltä tuli joku softa vikanen paska jonka veti bitit poikittain ekan sammutuksen jälkeen, käytin puhelinta huollossa ja ne käski palauttaa teille takasin sen softa vikaisen paskan puhelimen joten palautin sen. Palautuksesta on kulunut jo 3 viikkoa enkä ole vieläkään saanut toimivaan puhelinta tilalle... Joten koska vittu te toimitatte toimivan N900 puhelimen minulle vai pitääkö tässä purkaa sopimus ja tehdä tilaus jostakin muualta?
Sivu 1 / 1
Asiasta kannattaa olla yhteydessä suoraan matkapuhelinpuolemme asiakaspalveluun, josta asia pystytään tarkemmin selvittämään.
Asiakaspalvelumme numero on 0200 17000 (pvm/mpm). Asiakaspalvelumme on avoinna arkisin klo 8.00 - 20.00 ja lauantaisin klo 9.00 – 16.30.
T. Sami
Sonera Asiakaspalvelu
Asiakaspalvelumme numero on 0200 17000 (pvm/mpm). Asiakaspalvelumme on avoinna arkisin klo 8.00 - 20.00 ja lauantaisin klo 9.00 – 16.30.
T. Sami
Sonera Asiakaspalvelu
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.