Täällä Luumäen Somerharjussa kovilla pakkasilla läheisen VR:n sähköveturien aikaansaamat valokaaret/kova kipunointi saavat aikaan ADSL:n pätkimisen n. 1,5 kilometrin matkalla ilmeisesti kohdissa, missä ilmalinjaan on tehty liitoksia. Ensimmäisen kerran ilmoitin vikapalveluun 16.12.2009 tuolloin tietämättä vian aiheuttajaa. Asiaa modeeminvaihdon jälkeen käytiin tutkimassa 18.12.. Ei korjaantunut. Tein uuden vikailmoituksen samana iltana ja seuraavalla viikolla kävivät keskuksella vaihtamassa jonkin komponentin. Ei korjaantunut ja tein vikailmoituksen, jonka jälkeen joulun pyhien jälkeen arkipäivinä ei kuulunut mitään Soneran taholta. Sain kuitenkin toimitettua sanan junien aiheuttamasta häiriöstä asennusfirman(?) lomalla olevalle asentajalle, joka lupasi toimittaa tietoa eteenpäin. Uuden vuoden jälkeen parin arkipäivän jälkeen ei ollut kuulunut Soneralta mitään, joten tein jälleen maksullisen vikailmoituksen (4.) robotin kanssa. Vieläkään 9.1.2010 ei ole kuulunut tai näkynyt linjan korjaajia. Erittäin hankalaa hoitaa pankkiasioita ja skype-puheluita jatkuvan pätkimsen takia. Mistähän maksan 70€/kk? Pitänee kysyä S. Lindenin puljulta.
Sivu 1 / 1
Vika voi aiheutua myös VR uusista opastinlaitteista tai niiden asennustyön takia suoritetuissa kaivauksista viime kesältä. Joka tapauksessa junaliikenne aiheuttaa nämä häiriöt. Robotin kanssa en enää asioita hoida. Yhteydenottoa odotellen.
Jos uusimmasta vikailmoituksesta ei ole tullut kuittausta tekstiviestitse tai sinulle ei ole soitettu, on vikailmoitus todennäköisesti vielä käsittelyssä. Voit varmistaa asian soittamalla Sonera Vikapalvelun numeroon 020 690101 (mpm/pvm) ja samalla tehdä uuden vikailmoituksen tarvittaessa.
Tapausta tarkemmin tuntematta on hankalaa arvioida, että minkä takia vikaa ei ole vieläkään saatu korjattua. Tiedot aikaisempien vikailmoituksien osalta saat selville myös Sonera Vikapalvelusta.
Jos et halua soittaa Sonera Vikapalveluun, voit jättää asian tiimoilta palvelupyynnön Omien Sivujen kautta.
T. Lauri
Sonera Asiakaspalvelu
Tapausta tarkemmin tuntematta on hankalaa arvioida, että minkä takia vikaa ei ole vieläkään saatu korjattua. Tiedot aikaisempien vikailmoituksien osalta saat selville myös Sonera Vikapalvelusta.
Jos et halua soittaa Sonera Vikapalveluun, voit jättää asian tiimoilta palvelupyynnön Omien Sivujen kautta.
T. Lauri
Sonera Asiakaspalvelu
Eikö ketään muuta häiritse se, että pitää asioida älyttömän robotin kanssa. Tällekin sivustolle kirjoitin vain sen takia, että luotan tiedon kulkevan talon sisällä asiantuntijoiden kesken. Mutta eihän se tietenkään kulje. Tietävätköhän edes toistensa yhteystiedot. Ainoat henkilöt, jotka ehkä saa jollain välineellä kiinni ovat TeliaSoneran hallituksen jäsenet tai toimitusjohtaja.
Ei asiakaspalvelu näin saa toimia.
Edelleen toiveikkaana odotellen.
Ei asiakaspalvelu näin saa toimia.
Edelleen toiveikkaana odotellen.
Jos et halua soittaa Sonera Vikapalveluun, voit jättää asian tiimoilta palvelupyynnön Omien Sivujen kautta. Viesti välittyy tekniselle asiakasneuvojalle, joka on sinuun yhteydessä mahdollisimman pian.
T. Lauri
Sonera Asiakaspalvelu
T. Lauri
Sonera Asiakaspalvelu
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.