Skip to main content

koskahan...

  • December 11, 2014
  • 6 kommenttia
  • 2 katselukertaa

tämä koti TV palvelu oikein asennentaan ?

6 kommenttia

  • November 15, 2012
Hei ryttka-2,
KotiTV-palvelusi aktivointipäiväksi näyttäisi olevan varattuna tämä päivä. Tarkkaa kellonaikaa en ikävä kyllä pysty sanomaan, mutta tosiaan tänään on uusi palvelu ja uudet kanavat avautumassa.

  • November 15, 2012
Kiitos tiedosta...toivottavasti toimii, kovin on paljon valituksia täällä varsinkin tuosta Thomsonin modeemista, toivottavasti minulle ei osu maanantaikappale:)

  • November 15, 2012
Uskon, että lähtee hienosti toimimaan ja pääset nauttimaan viihteestä ongelmitta!

  • November 16, 2012
tänä aamuna oli kytketty...ei lupaavalta näytä, tein nopeustestin... 11,52/0,82 eikös tämä koti tv vie tuosta vielä osan... vanha yhteys oli 8/1, ja mitattuna antoi 7/0,80..... joten eihän tuota tv-systeemiä edes uskalla ottaa käyttöön, höh.
Lisäksi ihmetyttää, että tänään tulleessa sopparissa oli mustaa valkoisella, että Sonera maksaa minulle tulleiden laitteiden postikulut, kun taas myyjä sanoi, että minulta laskutetaan 29€ noita postikuluja, ainoa positiivinen asia on ,että ei ollut mitenkään yllätys, että TAAS saa selviä Soneran kanssa näitä asioita, yksikään soppari mitä olen tehnyt, ei ole mennyt ns putkeen, on mm myyty sellaista, mitä ei ole edes ollut olemassakaan, toki on kaikki hyvitetty, mutta asioiden selvittämisestä aiheutuneet puhelinkulut ovat luonnollisesti langenneet minulle. HÖH

  • November 16, 2012
tänä aamuna oli kytketty...ei lupaavalta näytä, tein nopeustestin... 11,52/0,82 eikös tämä koti tv vie tuosta vielä osan... vanha yhteys oli 8/1, ja mitattuna antoi 7/0,80..... joten eihän tuota tv-systeemiä edes uskalla ottaa käyttöön, höh.
Lisäksi ihmetyttää, että tänään tulleessa sopparissa oli mustaa valkoisella, että Sonera maksaa minulle tulleiden laitteiden postikulut, kun taas myyjä sanoi, että minulta laskutetaan 29€ noita postikuluja, ainoa positiivinen asia on ,että ei ollut mitenkään yllätys, että TAAS saa selviä Soneran kanssa näitä asioita, yksikään soppari mitä olen tehnyt, ei ole mennyt ns putkeen, on mm myyty sellaista, mitä ei ole edes ollut olemassakaan, toki on kaikki hyvitetty, mutta asioiden selvittämisestä aiheutuneet puhelinkulut ovat luonnollisesti langenneet minulle. HÖH

  • November 19, 2012
Hei ryttka-2,
Kokeile rohkeasti KotiTV:tä, toimittavahan sen ehdottomasti on! Jos mitään hämminkiä tulee, se pystytään katsomaan Teknisen Asiakaspalvelun kanssa yhdessä kuntoon. Eli ei muuta kuin boxia käyntiin ja testaamaan.
Tuo 29e toimitusmaksu näistä laitteista aina tulee, eli täytyypä laittaa palautetta tuosta ristiriitaisesta informoinnista ettei jatkossa aiheuta turhaan harmaita hiuksia asiakkaille!