Milloin Sonera aikoo tehdä jotain webmailin surkean käytettävyyden parantamiseksi nykyaikaisen käyttöliittymän minimivaatimusten tasolle? Vastaavia on olemassa paljon ja varmasti tietosuojattujakin, kuten esim pankkien sivut. Niissä pystyy liikkumaan edestakaisin ilman että liittymä heittää pihalle kesken kaiken. Ja myös toiset web-sähköpostit esim Gmail.
Omassa työssäni suunnittelijana on tarkoitus parantaa tuotteita kaiken aikaa ja parantaa käytettävyyttä, erityisalasta johtuen turvallisuutta missään nimessä vaarantamatta. Ja käyttäjien mielipiteet ja ehdotukset huomioiden, välillä jopa hyvinkin nopeasti. Uusien ja uudistettujen tuotteidemme käyttäjäkunta on ollut erittäin tyytyväinen tekemiimme uusiin tuotteisiin ja vanhojen jatkuvaan kehittämiseen.
Soneralla kehitysfilosofia lienee toinen? Käytettävyyden jatkuva huonontaminen?
Koskakohan webailin käytettävyys paranisi?
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.