Skip to main content

Koti-Tv 24 Mbit/s palveluille omia kanavia HD:n tilalle?

  • December 11, 2014
  • 5 kommenttia
  • 9 katselukertaa

Mitä ADSL 24 Mbit/s liittymän omaavilla laittaa koti-tv:lle YleHd, Mtv3Hd, kun ne eivät voi näkyä tällä liittymällä HD-laadulla? Ehdotan että kaikille adsl 24-asiakkaille laitetaan tilalle kanavia, jotka näkyvät kuten pitää.

Tällä hetkellä nuo Hd:t ovat turhaa kanavalistojen täyttöä.

5 kommenttia

  • Uusi jäsen
  • September 8, 2011
Tällä hetkellä nuo Hd:t ovat turhaa kanavalistojen täyttöä.


Eivät ne ole turhaa täyttöä. Soneran markkinointiosasto tarvitsee niitä kipeästi voidakseen myydä Koti-TV:tä meille tolloille. Eivät kyllä vahingossakaan mainitse, että HD:tä on turha odotella kieli pitkänä 24/1-tason laajakaistassa. Mitä sitä turhia kertomaan. Kyllä se asiakas jossain vaiheessa havaitsee, eikä sillä ole väliä. Nimi kun on jo kahden vuoden sopimuksessa.

  • September 9, 2011
Hei, jos käytössäsi on HD tasoinen televisio, sekä KotiTV digiboksi ja palvelureititin, suurin osa HD -kanavista näkyvät kyllä. Mm. mainitsemasi YleHD sekä MTV3 HD.

  • Uusi jäsen
  • September 9, 2011
Niinamari kirjoitti:
Hei, jos käytössäsi on HD tasoinen televisio, sekä KotiTV digiboksi ja palvelureititin, suurin osa HD -kanavista näkyvät kyllä. Mm. mainitsemasi YleHD sekä MTV3 HD.


Näkyvät kyllä, mutta eivät HD-tasoisina. Tästähän on jo moneen kertaan kerrottu. Siksi 24/1-käyttäjille HD-palvelusta ei ole juurikaan hyötyä.

  • September 9, 2011
Kyllähän ne näkyvät, kuten totesit. Mutta HD-laadulla ei ole teknisesti mahdollista niitä nähdä 24/1-liittymällä. Eli meille 24/1-liittymän omistajilla on Yle ja MTV3 kaksi kertaa kanavavalikoimissa. Puhumattakaan että NelonenHd on ilmeisesti tulossa myös koti-tv:lle? Sitten on 3 turhaa kanavaa ilmaisissa kanavissa.

  • September 9, 2011
Näin on, ja mikähän kanava otetaan pois tuon 4 HD:n alta pois