Hei asiakaspalvelu,
otsikon aiheesta on kahdessakin eri ketjussa kysymyksiä, mutta ei yhtäään vastausta teiltä.
Vitsisittekö? En nyt nosta noita ketjuja jos vaikka vastaatte viesteihin vanhimmasta lähtien.
Eli uudestaan aihe:
"Digiboksi, Y, Pb ja Pr - (komponenttivideoliitäntä) TV-liitännälle (analoginen HDTV).
Ja kysymykset:
"Miksi, miksi ei, edellisen ohjelmistoversion palautusmahdollisuus, syyt, seuraukset, kompensaatio, asiakaslähtöisyys, tiedottaminen, sopimusrikkomus ja asiasta vaikenemisen syyt".
Koti-tv: digiboksin komponenttivideoliitäntä
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.