Skip to main content
menee totaalisesti hermot ja kirosanoja on lennellyt PALJON!
Sain eilen koti tv paketin kotiini. Asennus ei onnistu vaan tyssää kohtaan jossa ilmeisesti kirjautumista tunnistetaan. siinä lukee jotain kirjaudutaan sisään vaihe 1/2 100%. Välillä välkähtää valkoinen ruutu ja tuo vaihe 1/2 kataa uudestaan. tästä ei kuitenkaan eteenpäin mennä. Kaikki keinot on jo kokeiltu.
Soitin Helpsoniin jonne minulla kului puolet puheajasta. Käski soittaa vikapalveluun koska oli sitä mieltä että digiboxi on viallinen ja saan uuden. antoi vielä numeronkin joka oli VÄÄRÄ! Eli turhaan meni rahaa sinnekkin!
No kaivoin numeron netistä ja uusi yritys. Jonotin PUOLI TUNTIA eikä vastata. Siihen meni puheaikani viimeisetkin rippeet että helvetin hieno homma! Eka minulle lähetetään viallinen digiboxi, sitten otetaan törkeät maksut joistain puheluista jotka ovat ihan turhia. Minulla ei ole edes aikaa jonottaa puhelimessa tunteja koska olen pienen lapsen yksinhuoltajaäiti.
Olo on v***uuntunut ja huijattu. Milläs minä uuden digiboxin saan kun en saa mitään yhteyttä soneraan. Lisäksi tuo koko koti tv homma tuli kyllä pikkusen kalliimmaksi kun oltiin luvattu turhien puheluiden takia.

Nyt kun yritin löytää soneran sivuilta palaute osiota niin eihän sellaista ole! Tässä tapauksessa saisivat itse ottaa yhteyttä minuun ja roudata henkilökohtaisesti uuden digiboxin. Jos minun pitää vielä itse lähettää tuo takaisin raivostun! Kaikki oli olevinaan niin helppoa ja kotiinkuljetus ja kaikki, pah...
Tällä hetkellä ainoa tapa hoitaa asia on soittaa Vikapalvelun numeroon 0206 90101 ja valita TV-asiat (ei laajakaista).

-----------
Koti TV:n digiboxi ei välttämättä ole viallinen, vaan jos palvelu on hankittu ADSL-liittymään, kyse voi olla tästä:

ADSL-modeemeilla TeleWell TW-EA501 ja TW-EA510 on havaittu olevan ongelmia Koti TV:n kanssa. Ongelma ilmenee seuraavasti:
1. Lataus jämähtää ensimmäiseen pallukkaan
2. Lataus jää kolmanteen pallukkaan ja ruutuun tulee virheilmoitus "Could not start the system software"

Ellei ADSL-modeemin resetointi ja testaus jokaisesta ethernet-liittimestä auta, tulisi modeemille tehdä ohjelmiston päivitys. Päivitystiedosto ja ohjeet osoitteessa http://www.telewell.fi

T. Tapio
Sonera Asiakaspalvelu

Vastaa