Skip to main content

Koti TV ei hae kanavia

  • December 11, 2014
  • 3 kommenttia
  • 7 katselukertaa

Moi!
Kuten aiheesta ilmenee, ongelma on, ettei Koti TV hae kanavia. Menu näkyy ja pääsen selaamaan asetuksia, mutta kanavalistat ovat tyhjät, eikä mitään tapahdu mistään. Olen sammuttanu käynistäynt sen uudelleen, muttei vieläkään toimi.

Mitäköhän asialle pitäisi tehdä? Laajakaista yms. toimii hyvin..

3 kommenttia

  • October 29, 2012
Iltaa kaisney,
kerroit, että olet sammuttanut ja käynnistänyt uudelleen digiboksin. Oletko kokeillut niin, että ensin otat virrat pois kokonaan modeemista ja antaisit tämän käynnistyä rauhassa uudelleen. Tämän jälkeen tekisit digiboksille resetoinnin kaukosäätimen avulla. Tuossa edellä mainitussa linkissä on muutenkin hyviä vinkkejä Koti TV:n ongelmatilanteisiin. Onko näistä ohjeista apua ongelmaasi?

  • October 29, 2012
Resetoin laitteen, mutta kanavat eivät siltikään näy.

  • October 30, 2012
Hei kaisney,

tarkistaisitko vielä, että kytkennät ovat varmasti oikein eli puhelinjohto tulee Thomsonin harmaaseen dsl-porttiin. Digiboksille lähtevän verkkojohdon laitat Thomsonin keltaiseen porttiin.

Tee näiden tarkastusten jälkeen vielä resetointi laitteille. Eli ensin resetoit Thomsonin painamalla RESET-painiketta pohjassa kunnes virtavalo muuttuu punaoranssiksi. Odota tämän jälkeen Thomsonin käynnistymistä eli kun Broadband-valo palaa tasaisesti on laite käynnistynyt. Tämän jälkeen resetoit Motorolan System-valikon kautta. Tähän sait aiemmassa kommentissa Laurenilta ohjeet.

Jos kanavat eivät edelleenkään sinulla näy, niin ota yhteyttä Vikapalveluumme 020 690101 (mpm/pvm) ma-pe 8-20 ja lauantaisin 9-16:30.