Skip to main content

Koti-TV ei hyväksy tunnuksia

  • December 11, 2014
  • 17 kommenttia
  • 0 katselukertaa

Täältä sain tiedon että kytkettäisiin oliko se nyt 12.10. No, eipä hyväksy tänäänkään tunnuksia. Ktkennät on todennäköisesti aika lähellä oikeaa kun kerran pääsee siihen vaiheeseen että niitä kyselee :D

Mutta syötettyäni tunnukset on kuittaus joka kerran sama: tunnus tai salasana on väärin :(

Nyt niitä numerosarjoja on tarkasteltu kolmen ihmisen voimin, buuttailtu sitä ja tätä ja kytkettu siinä ja tässä järjestyksessä vaan kun ei niin ei.

Kohta lentää koko vimpain samaan suuntaan kuin etelään muuttavat linnut! Ei tän nyt pitäis olla näin vaikeaa!!!

17 kommenttia

  • October 15, 2012
Hei Olive56

Tarkistin tietosi ja KotiTV:tä ei ole jostain syystä vielä kytketty. Tämän takia tunnukset eivät vielä toimi. Pistin kyselyä KotiTV kytkennästä toimitukseemme. Ilmoitan kun saan kuittauksen heiltä, että kaikki on ok. Pahoittelut, että kytkentä on viivästynyt.

  • October 19, 2012
Olive56: Asia onkin saatu hoidettua puhelimitse. Kiitos kärsivällisyydestäsi ja oikein mukavat syksyn jatkot vielä!

  • October 21, 2012
Juu, siellä se odottaa nyt Koti TV -paketti alkuparäispaketissaan että nytkytän sen takaisin Itellan huomaan aamusta. Vielä kun jaksais kiipeillä tuon katonrajaan naputellun kaapelin pois...

  • June 6, 2013
Lainaan tätä ketjua omaan ongelmaani:

Eli, en saa Koti TV:tä toimimaan koska minulle annetut tunnukset ja/tai salasanat ovat väärät.
Sähköpostiini tuli ensin käyttäjätunnus ja pin1 ja pin2 mutta myöhemmin saman päivän aikana on tullut myös tähän tyyliin "Hyvä asiakkaamme, Sonera Viihde - palvelusi käyttäjätunnus on xx..." blabla mutta ei pinniä.
Olen yrittänyt kaikkia mahdollisia yhdistelmiä mutta mikään ei kelpaa, joten voisinko saada toimivat tunnukset sähköpostiini?

  • June 6, 2013
Moi Minnap,
Näyttäisi siltä että Koti-TV on aktivoitumassa vasta huomenna perjantaina, tämän vuoksi tunnukset eivät vielä kelpaa. Huomisen puolella pitäisi lähteä toimimaan kyllä :)

  • June 6, 2013
Mia kirjoitti:
Moi Minnap,
Näyttäisi siltä että Koti-TV on aktivoitumassa vasta huomenna perjantaina, tämän vuoksi tunnukset eivät vielä kelpaa. Huomisen puolella pitäisi lähteä toimimaan kyllä :)

Ja sitten se, että kumpi tunnus ilmoitetusta toimii?

  • June 6, 2013
Hei vielä Minnap,
Sonera Viihteen hallinnointiin käy ne tunnukset joissa nuo Pin-koodit oli mukana, se toinen saamasi käyttäjätunnus taitaa liittyä laajakaistaliittymääsi.
Kokeile huomenna tunnuksia ja laita vaikka tähän viestiketjuun viestiä lähtikö toimimaan.

  • June 7, 2013
Mia kirjoitti:
Hei vielä Minnap,
Sonera Viihteen hallinnointiin käy ne tunnukset joissa nuo Pin-koodit oli mukana, se toinen saamasi käyttäjätunnus taitaa liittyä laajakaistaliittymääsi.
Kokeile huomenna tunnuksia ja laita vaikka tähän viestiketjuun viestiä lähtikö toimimaan.

Oliko joku tietty kellonaika mistä alkaen pitäisi toimia, kun ei vielä hyväksy tunnuksia.

  • June 7, 2013
Moi Minnap,
Tarkkaa kellon aikaa ei ole, asennuksia tehdään jopa klo 20 asti. Toivotaan ettei kuitenkaan ihan niin myöhään menisi tämän kanssa.

  • June 7, 2013
Mia kirjoitti:
Moi Minnap,
Tarkkaa kellon aikaa ei ole, asennuksia tehdään jopa klo 20 asti. Toivotaan ettei kuitenkaan ihan niin myöhään menisi tämän kanssa.

Tuleeko sähköpostiin ja/tai puhelimeen ilmoitus kun pitäisi olla käytettävissä?

  • June 8, 2013
Ei vieläkään toimi.

  • June 10, 2013
Hei MinnaP,

Pahoittelut tunnusten viivästymisessä. Tunnukset ovat nyt aktiiviset ja nyt niiden pitäisi toimia.

  • June 14, 2013
Marko- kirjoitti:
Hei MinnaP,

Pahoittelut tunnusten viivästymisessä. Tunnukset ovat nyt aktiiviset ja nyt niiden pitäisi toimia.

No nyt jum*, saihan siitä KotiTV:stä huimat neljä päivää nauttia kun taas ruutuun tuli login screen joka vain näyttää "Virheellinen tunnus tai salasana". Thomsonin hallintapaneeli kertoo samaa kuin aikaisemmin, eli yhdistetty. Joten, mikä tässä nyt on ongelmana?!

  • June 14, 2013
Tunnukset ei kelpaa, viime tiistaina tullut ilmoitus että laitteet pitäs toimia mutta ei vaan toimi. tunnukset on tullut 4.6

  • June 17, 2013
Hei Minnap ja Liiste 1

Minnap, tunnusten pitäisi nyt toimia. Sinuun oltiinkin oltu yhteydessä asian suhteen. Kokeile tunnuksia ja palaa asiaan, jos tunnukset eivät toimi. Jatketaan asian tutkimista.

Liiste 1, lisäätkö asiakasnumeron käyttäjätunnuksen profiiliin (Omat asetukset -> Profiili -> Asiakasnumero) niin pääsen tarkastamaan tunnuksesi tilan.

  • July 9, 2013
Hei. Koskakohan Sonera Viihde pakettini aktivoidaan käyttöön?
Tunnukset olen jo saanut tekstarilla sekä sähköpostina. Laitteet on myös asennettu.
Samalla yhteysnopeuden olisi tarkoitus nousta 10 Mbps -> 100 Mbps.

  • July 9, 2013
Hei samusalo!

Asennuksessa on ollut joitakin haasteita, mutta ongelma on nyt selvityksessä. Laitan sinulle Facebookin kautta viestiä, kun Sonera Viihde ja nopeudennosto on aktivoitu, niin pääset testailemaan.