Kohta vaihtuu tässä taloudessa kyllä Sonera h-vettiin ja nopeasti jos tämä Koti TV/Spotifyn toimiminen on nyt näin vaikeata....
Eli siis ongelmana on tällä kertaa seuraava: Pari viikkoa sitten tuli boksi, toimi moitteettomasti, sitten en käyttänyt sitä melkein ollenkaan, ajattelin tänään katsoa hieman MTV3 Maxia, ja kun laitan digiboksin päälle niin ei näy yksikään kanava. No, teen vianmäärityksen, ja näyttää että Verkkoyhteys, Verkon yhdyskäytävä, Internetyhteys, Käyttöliittymäversio ovat kunnossa, mutta viidenteen kohtaan eli Digiboksin kelloon pysähtyy koko vianmääritys, kysyy että haluanko käynnistää boksin uudestaan että saan kellon asennettua, painan että kyllä mutta en koskaan sitten saa sitä asentaa mistään. Eikä myöskään asetuksissa lue mitään.
Ja minkä takia ylipäätänsä kanavat eivät näy jos kello on väärin?
Näyttöön tulee tälläinen viesti:
Video Server failure:
There is a communication problem with the video server. Please press 0 to retry to play the movie. If the problem persists, please report the following error code to customer support: 2
Sivu 1 / 1
Ensimmäiseksi ongelmassa kannattaa koittaa Koti TV -laitteiden ja modeemisi uudelleen käynnistämistä.
Koska Koti TV -palvelu toimii laajakaistaliittymäsi kautta, testaa myös toimiiko yhteytesi muuten nopeasti ja häiriöittä tällä hetkellä. Jos itse liittymässä ilmenee hitautta tai häiriöitä, tämä vaikuttaa myös Koti TV:n toimintaan. Liittymän nopeus on mahdollista testata Ohjeet ja vinkit -sivullamme neuvotuilla yhteysnopeuden mittausohjeilla.
Mikäli Koti TV -palvelun ongelma ei selviä yllä olevilla neuvoilla, kannattaa ottaa yhteyttä seuraavaksi vikapalveluumme 0206 90101 (mpm/pvm). Voit jättää palvelusta vikailmoituksen myös vikailmoituslomakkeen avulla.
T. Sami
Sonera Asiakaspalvelu
Koska Koti TV -palvelu toimii laajakaistaliittymäsi kautta, testaa myös toimiiko yhteytesi muuten nopeasti ja häiriöittä tällä hetkellä. Jos itse liittymässä ilmenee hitautta tai häiriöitä, tämä vaikuttaa myös Koti TV:n toimintaan. Liittymän nopeus on mahdollista testata Ohjeet ja vinkit -sivullamme neuvotuilla yhteysnopeuden mittausohjeilla.
Mikäli Koti TV -palvelun ongelma ei selviä yllä olevilla neuvoilla, kannattaa ottaa yhteyttä seuraavaksi vikapalveluumme 0206 90101 (mpm/pvm). Voit jättää palvelusta vikailmoituksen myös vikailmoituslomakkeen avulla.
T. Sami
Sonera Asiakaspalvelu
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.