Minulla on extra valokaapeli 24 M liittymä. Verkkopäättenä modeemi, käytössä 1 pöytäkone ja 1 läppäri yhteys langaton DSL, WLAN.
Sain Soneralta digiboksin ja palvelureitittimen (thomson)
Extra-liittymissä palvelureititin on laajakaista liittymän verkkopääte. Kysymys, toimiiko palvelureititin langattomasti, samoin kuin Soneralta aiemmin saamani modeemi ?
Toinen kysymys:
- Useista yrityksistäni huolimatta en saa koti tv:tä toimimaan. Tv:n näyttöön tulee -Could not get an ip adress. Please check cabels on the gateway and restart both...
Pahvilaatikossa tuli läjä piuhoja joita olenkin kytkenyt eri tavoin, vaan kun ei toimi. Missä vika ?
Koti TV ei toimi.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.