Skip to main content

Koti TV hajottaa

  • December 11, 2014
  • 9 kommenttia
  • 12 katselukertaa

Sonera Koti TV.

Niin kosmista roskaa koko rahalla, että Venäläinen hanurisuristintehdaskin katsoo ihaillen.

Jos ei ole ohjelmatiedot hukassa, niin lähetys katkoilee, boksi tilttailee, boottaillee tai sitten vaan on niin hidas ja kankea että ehtisi kanavavaihdon välissä käydä vessassa. Ei jatkuvia tallennuksia, ei tilauskanavatallennusmahdollisuutta, ei muuta kuin onnettoman hidas, huono ja surkea käyttöliittymä.

Tänään ei sitten toimi mikään verkon yli tuleva media. Ei tallennetut ohjelmat, ei videovuokraamo, eikä CMoren ohjelmakirjaston katsominen.


Onneksi sentään valokuitu toimii kunnolla. Muuten voisikin antaa moottorisahaa koko roskalle.

Välttäkää.

9 kommenttia

  • December 14, 2012
Hei Tumpeelo,

Ikävä kuulla että palvelussa on näinkin paljon osunut ongelmia kohdallesi.

Vieläkö ongelmat jatkuvat?

Jos jatkuu niin kokeile resetoida Thomson palvelureititin painamalla reset painiketta pohjassa 30 sekunnin ajan. Käynnistä Thomson sitten uudelleen ja odota että nettiyhteys muodostuu jälleen.

Kun nettiyhteys on muodostunut niin käytä digiboxista virtajohtoa irti.

Jos ongelma edelleenkin jatkuu, ole vikapalveluumme yhteydessä. 0206 90101, ma-pe 8-20, la 9-16.30.

  • December 14, 2012
Taas se toimii ilman mitään temppuja, mutta en pidätä henkeä odotellessani että hetken päästä ei toimi.

Jos joka kerta pitää yrittää boksien resetoinnin kautta saada masiinaa toimimaan, niin on se nyt perhana kumma juttu ettei hommaan tule muutosta.

  • December 14, 2012
Hei Tumpeelo,

Ymmärrän harmituksesi, kuvailmasi ongelmat ovat kerrassaan ikäviä. Ja pahoittelut tosiaan siitä että olet palvelun kanssa kokenut näin paljon vastoinkäymisiä.

Ja jos ongelma tuntuu edelleen toistuvan, niin kannattaa ilmoittaa siitä vikapalveluumme niin asiaa voidaan tutkia tarkemmin.

Toivotaan kuitenkin että ongelmat olisivat nyt takanapäin.

  • December 16, 2012
Sama tilanne täälläkin. Erittäin turhauttava, kun maksan joka kuukaisi koti-TV:n käytöstä, eikä Koti-TV:tä oikein ole. Ainakin netti toimii.
Ja vielä lisäisin että teknisena ihmisena olen kokeilut niin monta eri asiaa (palvelureititin asetuksissakin) eikä mikään auta paitsi digiboksin uudelleenkäynnistäminen.

  • December 16, 2012
Joo täälläkin meni eka La Ligan peli ohi ja kohta meneee Barcan pelikin sivuun. Tää on siis ihan perseestä koko laite. Netti toimii joo ja boksilta näkyy pari kanavaa mutta kaikki muut tökkii!!!

  • December 17, 2012
Ymmärrän kyllä teidän turhautumisen. Tavoitteena on tietenkin, että KotiTV toimisi ilman mitään ongelmia. Valitettavasti tekniikan kanssa harvoin säästytään ongelmilta.

Mikäli KotiTV kanssa on ongelmia kannattaa asiasta olla yhteydessä meihin, niin kuin Marko jo sanoi. KotiTV on hieman herkempi linjan häiriöille. Tämän takia netti saattaa toimia moitteetomasti, mutta KotiTV voi pätkiä. Asia saadaan korjattua vikailmoituksen kautta. Jokaista liittymää pitää tutkia yksilö, joten ongelmat voivat johtu erinäisistä syistä.

Pahoittelut, että en voi auttaa teitä enempää näin palstan välityksellä. Ottakaa rohkeasti yhteyttä Vikapalveluumme niin tutkitaan, mistä pätkiminen voisi johtua.

  • December 18, 2012
Hei!

Nyt on kyllä ollut koko joulukuun ajan ja varsinkin viime päivinä huomattavan paljon ongelmia Koti TV -palvelussa. Kaikki edellämainitut ongelmat ja päivittäin. Resetoin 16.12. ja tein sen taas juuri äsken. Ohjelmat pätkivät jatkuvasti, tallenteita ei näy tai ei saa päälle, kun ne saa päälle niin ohjelma ei ala keskeytetystä kohdasta. Jos joutuu keskeyttämään uudestaan, niin ohjelma aloittaa taas alusta. Tekstitys ei näy ennenkuin on painanut info-näppäintä ja tullut takaisin.

Kanavalistassa näkyy kanavia joita ei voi katsoa, ja kun yrittää muokata listaa, niitä ei näy muokattavassa listassa.

Tallennus ei käynnisty Koti TV:ssä, pitää käydä netin kautta tallentamassa. (yhteysvirhe 521 tai jotain)

Tässä muutama esiintynyt ongelma, mitä nyt äkkiseltään tulee mieleen.

  • December 19, 2012
Hei Makke68

Harmi, että KotiTV:n kanssa on ilmennyt ongelmia. Kyse voi olla mahdollisesti yhteyden virheilystä. Netin käyttöön pieni virheily ei vaikuta, mutta KotiTV voi reagoifa pienempiinkin häiriöihin. Häiriöt voivat ilmetä kuvaimillasi tavoilla. Ota yhteyttä Vikapalveluumme ja tee asiasta vikailmoitus. Vikailmoituksella asiaa voidaan tutkia tarkemmin.

  • December 20, 2012
Sehän täs ois luksusta jos vikapalvelun "VIKA POISTETTU" ilmoituksen jälkeen kotitv toimis yli päivän. Taitaa olla liikaa vaadittu. Kaikilla ei oo mielenkiintoa ja aikaa kuunnella hissimusiikkia joka päivä ja ilmoitella vioista. Toi resetoiminenkin aina kun alkaa kattomaan on hieman ärsyttävää. Usko tähän tein toimintaa alkaa kyllä mennä. Mikäs täs joulupyhinä taas soitella ekaks vikamiehelle et jos voisit korjata vaikka niin et lauantaina vois kattoo futista. Ja sit jouluaatto ja -päivä vois olla vaik paskana ei nii väliä. Mut jos tapaniks sais vaik sit taas kuntoo. Sit soittelemaan asiakaspalveluu et reklamaatioreklaamatio tää ei toimi taaskaan!