Skip to main content

Koti Tv , HBO ja kadoksissa olevat jaksot

  • December 11, 2014
  • 5 kommenttia
  • 6 katselukertaa

Ihmettelen suuresti että kehtatte myydä HBO:n palvelua vaikka sieltä sun täältä sarjoista uupuu jaksoja. Esim. Battlestar Galacticasta uupuu kausi 1 jaksot 1,6,7,9
Curb Your Enthusian kausi 1 jaksot 1,4,5 lisäksi kaudet 2,3,4,5,6 ja 7 kausi on kokonaan.
Five Days uupuu jaksot 1, 2 (mitä järkeä käydä katsomaan sarjaa jos aloitusjaksot puuttuvat).
Six Feet Under uupuu kausi 1 jakso 3
Spartacus: Blood and sand uupuu kausi 1 jaksot 9,11
Ricky Gervais Show uupuu kaudet 1, 2
Web Therapy uupuu kausi 1 jaksot 5,7

Tehkää nyt asialle vihdoin ja viimein jotain eikä aina sitä samaa vastausta:
HBO ohjelmakirjastossa on ollut ongelmaa. Ongelmaa on selvitelty ja korjailtu yhdessä HBO:n kanssa. Viikonlopun aikana on tehty korjauksia, mutta ihan kaikkea ei vielä saatu kuntoon. Korjaukset tämän parissa siis jatkuvat edelleen. Pahoittelemme ongelmasta aiheutunutta haittaa.

Kuinkahan kauan * korjaukset* mahtavat kestää. Älkää kaupitelko keskeneräistä palvelua!!!
Täysin kettuuntunut soneran palveluun.

5 kommenttia

  • January 29, 2013
Hei Maazu70,

Ymmärrän harmituksesi hyvin ja pahoittelen ongelmien aiheuttamaa harmia.

Ongelman ratkaisemiseksi tehdään töitä ja se pyritään korjaamaan niin pian kuin mahdollista.

Puuttuvista jaksoista on ilmoitettu eteenpäin asiasta vastaavalle taholle ja toivottavasti ne sadaan mahdollisimman pian lisättyä kirjastoon.

  • Uusi jäsen
  • January 29, 2013
Minulla kiinnostaisi tietää, että laitetaanko korjauspyynnöt näistä puuttuvista jaksoista yms. eteenpäin ainoastaan meidän asiakkaiden ilmoituksista? On kai sonerallakin joku, joka kattoo kaikki läpi ja ilmoittaa puutteista HBO:lle tai mihin lie meneekin ne ilmoitukset?

Jos nimittäin me asiakkaat tehdään vaan näitä ilmoituksia, niin haluaisin tietää mihin verokortin voi lähettää, sillä siitä pitää jo maksaa palkkaa. Eihän suinkaan ole maksavien asiakkaiden tehtävä ilmoittaa puutteista palvelun tarjoajalle.

  • January 30, 2013
Hei JarkkoK,

Olemme käyneet ohjelmakirjastoa mahdollisimman tarkkaan läpi ja sen perusteella puutteista on ilmoitettu eteenpäin. Toki olemme tarkistaneet että myös kaikki asiakkaiden ilmoittamat puutteet ovat listalla olleet mukana.

  • January 30, 2013
JarkkoK kirjoitti:
Minulla kiinnostaisi tietää, että laitetaanko korjauspyynnöt näistä puuttuvista jaksoista yms. eteenpäin ainoastaan meidän asiakkaiden ilmoituksista? On kai sonerallakin joku, joka kattoo kaikki läpi ja ilmoittaa puutteista HBO:lle tai mihin lie meneekin ne ilmoitukset?

Jos nimittäin me asiakkaat tehdään vaan näitä ilmoituksia, niin haluaisin tietää mihin verokortin voi lähettää, sillä siitä pitää jo maksaa palkkaa. Eihän suinkaan ole maksavien asiakkaiden tehtävä ilmoittaa puutteista palvelun tarjoajalle.


En minäkään ymmärrä, että ainoastaan pahoitellaan. Laskuun sitten hyvitystä, kun homma ei toimi kuten luvataan. Itsellä sarjojen katsominen myös jumissa tällä hetkellä.

Lisäksi, onko tavallista että muuten KotiTV näkyy ok, mutta mtv3 ollut nyt viikon aivan pätkivä. Täysin epäkatsottavassa kunnossa.

  • January 31, 2013
Hei Makke,

Kuvailemasi kanavan pätkiminen ei missään tapauksessa ole normaalia. Onko ongelma edelleen ajankohtainen?

Kannattaa kokeilla aluksi käynnistää digiboxi uudelleen käyttämällä siitä virtajohtoa irti. Jos se ei auta, niin kokeile resetoida Thomson palvelureititin painamalla reset painiketta pohjassa 30 sekunnin ajan ja käynnistä laite sitten uudelleen. Kun nettiyhteys on jälleen muodostunut, niin käytä Motorola digiboxista virtajohtoa uudelleen irti.

Jos ongelma kaikesta huolimatta jatkuu niin olethan vikapalveluumme yhteydessä.

Voit jättää vikailmoituksen palvelupyyntölomakkeella tai soittamalla vikapalveluun 0206 90101, ma-pe 8-20, la 9-16.30.