Skip to main content

Koti-TV + HD kanava = äänenvoimakkuutta ei voi säätää

  • December 11, 2014
  • 2 kommenttia
  • 17 katselukertaa

Jostain syystä HD-kanavaa katsottaessa (esim. Discovery) en pysty säätämään äänenvoimakkuutta boksista. Ääni on siis joko päällä tai pois, mikäli voimakkuuden säätää nollaan. Boksi on liitetty HDMI:llä televisioon. SD-kanavat toimivat normaalisti.

Toivoisin pikaista korjausta.

2 kommenttia

  • May 21, 2011
moi

en tiedä onko ääni kanavalla Dolby Digital. mutta boksissa voi valita lähteväksi ääneksi stereo tao DolbyDigital. DolbyDigitsl on koodattu bittivirta, jonka äänenvoimakkuutta voi säätää vasta dekoodauksen jälkeen.

voisiko olla tästä kyse? tarkista boksisi asetukset?

  • May 22, 2011
Sama vika on joissakin elokuvissa/trailereissa.