Jostain syystä HD-kanavaa katsottaessa (esim. Discovery) en pysty säätämään äänenvoimakkuutta boksista. Ääni on siis joko päällä tai pois, mikäli voimakkuuden säätää nollaan. Boksi on liitetty HDMI:llä televisioon. SD-kanavat toimivat normaalisti.
Toivoisin pikaista korjausta.
Koti-TV + HD kanava = äänenvoimakkuutta ei voi säätää
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.