Skip to main content

koti-tv ja ADSL

  • December 11, 2014
  • 1 kommentti
  • 16 katselukertaa

Hei !
Miksi niitä ei voi käyttää samaan aikaan. Jos laitan koti-tv:n toiseen puhelinpistokkeeseen Adsl ei toimi ?

1 kommentti

  • December 14, 2010
Samassa liittymässä toimii vain yksi ADSL-modeemi kerrallaan. Koti TV:n mukana tuli kaksi laitetta: Mototola VIP 1903 IPTV-digiboxi ja Thomson TG784 - palvelureititin. Jälkimmäinen laite eli Thomson on myös ADSL-modeemi, joten se tulisi ottaa ainoana modeemina käyttöön, jotta sekä nettiyhteys että Koti TV toimivat yhtä aikaa.

Thomson TG784:ssä on monien muiden ominaisuuksin ohella myös langaton lähiverkko eli WLAN. Modeemin kautta tulevan yhteyden voi siis jakaa vaikka langattomasti talon sisällä, kunhan tietokoneessa on WLAN-verkkosovitin.

Ohjeet ja vinkit - sivuilla on artikkeli Koti TV:n käyttööotosta ja siellä on myös Thomson TG784:n esittelysivu.