Koti TV ja irtisanominen
Hei, otin soneralta laajakaista liittymän ja siinä ohessa minulle "tyrkytettiin" Koti TV paketti. Ymmärsin että kyseessä on joku kortti joka survastaan vaan digiboksiin ja asia on sillä selvä. Sain kuitenkin Koti TV paketin kotiin ja enhän minä tuommoisesta mitään tajua, enkä myöskään aio niitä kytkeä/käyttää. Miten saan irtisanottua koti TV:n heti alkuunsa? Mihin minun pitää toimittaa tuo paketti? Ja tuleeko siitä kuluja minulle? En ole maksanut koti TV paketista vielä mitään ja vaatisin ettei minun tarvi maksaakaan, koska mielestäni myyjä johti minua vähän harhaan tehdessäni kauppoja (en ole mikään tekniikan ihmelapsi). En ole koti TV:tä siis käyttänyt lainkaan. Haluaisin vaan koko kapistuksen poissa silmistä mahdollisimman pian.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.