Skip to main content
heips taas. ihan kivaa kun pitäs näkyä paljon kanavia mutta miksi toi boxsi toimii vaan joka toinen päivä... tänään tulis maxilta boxin night ilta mutta mitäs teet kun kanavat ei vaan näy... ja tosi lystii kävin vuokraamassa elokuva ja kattelin 5min hidastettua ja pysäytys kuvaa.. on se nyt vittu jos ei ala toimii tää systeemi.. pitää varmaa kysyä jostain kuluttaja ihmiseltä mitä pitää tehdä... vielä odotan vastausta mitä tehdä...
Vikatilanteen sattuessa on syytä olla mahdollisimman pian yhteydessä Sonera Vikapalveluun 0206 90101 (mpm/pvm) Palvelemme ma–pe klo 8–20 ja la 9–16.30 jossa voidaan selvittää vian laatu.

Voit myös jättää asiasta palvelupyynnön.

T. Katja
Sonera Asiakaspalvelu

Vastaa