Koti tv ja komponenttilähtö = ei kuvaa
Onkos jollain ollut samaa ongelmaa tuon motorolan boxin kanssa? Kuvaa pukkaa komponenttilähdöstä kun käyttää virrat pois siihen asti kun on ladannut softan. Hdmi:llä toimii ok. Pariin kertaan oon boxin resetoinut ja ei mitään vaikutusta asiaan. Tarkoituksena ois kierrättää kuva ja ääni onkyon vahvarin kautta tykille. Kaikki hdmi on jo käytössä,
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.