Moikka!
Olen uusi Koti TV käyttäjä jonka elämä piti helpottua kovin mahtavalla Motoral 1903 digiboxilla. Sain toki kaikki pelaamaan mutta muutamaa asiaa ihmettelen. Miksi dixiboxi ei reagoi samalla nopeudella kaukosäätimen nappeihin?
Vaikka Boxissa punainen valo vilkahtaa niin mitään ei tapahdu pitkäääääään aikaan. Olen elämäni aikana muutamia härpättimiä käyttänyt kaukosäätimellä mutta tämä oli askel 10v. taakse. Olisiko jollain tietoa miksi kake ja boxi ei ymmärrä toisia tai kun ymmärtää viive kauhia. Nopeus narussa pyörii 15-16Mb tasolla jonka pitäsi riittää. Sitten palvelumuodosta eli onko mahdollista hakea vanha tv-ohjelma jostain Soneran purkista?
Myyjä sanoi mutta en löydä mahdollisuutta :-(
Koti TV ja Motoral 1903 = pettymys tähän asti!
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.